Monday 29 April 2013

psy terus tukar st12



Assalammualaikum..selamat pagi..

Semalam tak de mengarang apa2 sebab aku tak keja semalam.sora takde..x mau keluar.huhu..batuk gegila.lagipun emi cuti.jadi aku pun join sekaki la..dia nak gi penang.aku pulak ajak adik aku gi jejalan kat parade.dapat la beli shawl,tali pinggang (yang ada hari tu sudah dirembat.hu..)dengan beg satu.tapi semua2  pun xde jenama la..aku mana ada wit nak beli memahal ni..huhu..

pas balik dari parade tak watpe pun..baring je.pastu aku mesej dia..dia tak balas.aku pun cal la.da sora ku takde.aku bising2 marah dia kenapa tak balas mesej.da la caller ringtone pun da tukar..dulu pakai lagu oppa jahanam tu..tetiba aku cal..da tukar lagu st 12..putih2 melati..merah2 delima.sapa yang baik hati pasti kuterima..musykil kan?motif pakai caller ringtone tu??macam dia tu terjatuh cinta dengan sesapa yang baru je kan?so sad..aku ada je sixth sense..mesti betul punyala..pas cal dia, aku makan ubat selsema..terus tido je.malas nak pikir bebanyak..wat sakit hati je..



Aku tengah menunggu dengan sabar sambil menguap2 masa ni..

Hari ni plak..bangun tido je,aku terus mandi2,tnggu adik aku jap..terus gi salon..wat rambut.dari pukul 1 sampai 5 setengah kut.ngantuk aku.tersengguk2 atas kerusi bikin malu je.


Oo.arini ada penyibuk interframe.cermin toilet berabuk.

Balik..adik aku amik.aku siap2 terus gi keja dengan emi.harini ada drebar free.hehe.best2.tak ramai kengkawan yang datang keja harini.boring.jadi ahli mesyuarat toilet kejap je.sebab topik pun xde pe..


aku tak mesej atau cal dia..begitu juala dengan dia.amat menyedihkan ok..da la diaorang gi pasang lagu bunyi cam perli2 aku je.hati pilu betul.hu.tapi terpaksa maintain cun.maintain cool.dalam hati sapa yang tau.nak sembang dengan orang pun aku takde mood.aku whatapp dengan kengkawan je.tumpang wifi free.tengok jam kul 1.terus punch card dan balik..balik naik moto.jadi rempitan..

Tengah dengar2 lagu sementara nak tido ni.lapar..tapi bertahan untuk diet.hehe..ok..gud mrning..




3 comments:

faiq said...

lama jugak buat rmbut dr pkol 1 smpai 5..peh sakit tulang duduk

Adriannasyaz said...

Huhu..betui faiq..siap lapar2 lg.huhu

Unknown said...

laa.. nape x snap pic penuh ni...?? ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...