Friday 19 April 2013

My Prince Charming



Setiap orang pasti mempunyai impian tuk mempunyao seorang pakwe yang kacak dan mempunyai ciri2 idaman malaya....dan kerana itulaaku ingin bagitau tentang ciri2 yangaku nak kat seseorg lelaki....acecei......demand lebih nampak....(Ni ciri2 lelaki yang aku nk,aku tulis masa belasan2 tahun dulu...)


Lelaki tu mestilah x berapa gelap......
Rambut mesti lurus
Kening mestilah lebat
Taknak selekeh sangat
Janganla terover nyembng menda yng sensitif
Mestilah romntik
Mempunyai pemikiran yang lebih kurang sama
Menerima aku seadanya
perawakan yang baik
Hensem
janganla terlalu miskin
Ikut cakap aku
menghormati org2 tua dan org lain
Suara sedap
Manja

Tapi sekarang da lain...da matang2 ni....tak ngaku tua ok..dan berpikir dalam realiti..dah jadi camni..


Gelap ke cerah ke ok ja...jangan pink sudah..hoho
Rambut lurus,keringting,afro pun semua boleh
Kening tetap nk yang lebat2...itu harus...xde kening karang pelik plak
Selekeh,xpe..lg bagus,xde pompuan pandang..hehe
Ok je nk smbang apa pun aku da lebih 18 tahun...huhu
Romantik pun harus...pai bebila...
Ada ke lelaki yang sama pikir cam perempuan..emm..
Ya..ini mesti..kena terima semua yng aku ada..he..
Emm..jgk...ada ke?x banyak kut
Tak hensem pun takpa..kalau hensem lagi bagus
Miskin pun takpe..janji jangan ada pompuan lain je..
Harus jugak...kau ikut cakap aku..baru aku ikut cakap kau..he..
Ok..yang ni tak berubah.menghormati sesiapa saja
Sama2...baru felling malam2...hahaha
manja?hoh...da macam anak aku pulak ni...xnak la..ngada



Tak banyak beza pun..cuma lain la sikit..dulu nak percintaan cam fairytale ja.tapi sekarang terima ja seadanya.takdanya memilih sangat..janji ada yang sayang..hehe..wah jiwangnya.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...