Saturday, 6 July 2013

Aktiviti hujung minggu



Assalammualaikum..selamat petang..

selamat berhujung minggu kengkawan semua..baru dapat merilekkan diri..aku bru habis kemas2 rumah,kutip2 sampah,lipat2 kain baju yang berlonggok bertimbun dalam bilik..huhu..maklumla..hari tu dekat sebulan aku pegi duk ipoh..kain baju yang bawak balik dari sana,campak2 cenggitu je..hoho..lenguh2 pinggng lipat..memang dasar pemalas..hehe..inilah aktiviti hujung minggu aku ya..sapa suruh aku kumpul kain baju,sesampah bebanyak eh..huhu..



Sarapan tadi dan juga makan petang aku ..diet2..haha..


Buat kerja sambil ditemani mp3 kesayangan aku...dah dekat 3 tahun aku beli ni.masa duk mengosok dapur tadi aku sesaja nyanyi2 kecil..sambil perasan sora aku serupa siti nurhaliza..haha..

Nak bw blog kengkawan..karang nak buat muffin pandan..nyum2..



8 comments:

AiSyA LiEzA said...

sy un suka makan nestum tu.. hak2.. mmg sdp je... kah3.. lau x de slra makan sy makan r benda tu ^^

Cik Mun said...

nak muffin pandan boleeee~~~hehehe

Nao Mei said...

wak memang makanan cik akak..hihi

adrianna syaz said...

Tu la aisya..mmg knyng kn mkn nestum ni..:)

adrianna syaz said...

Boley cik mun.hoho :D

adrianna syaz said...

Samala kita cik akak..:)

Remy hazza said...

best nyer...santai hujung minggu sambil menyanyi nyanyi........nanti muffin dah siap hantar kat remy seketul tau.....

adrianna syaz said...

Kukirim Muffin diangin lalu eh remy..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...