Sunday, 13 October 2013

Kek Moist Dengan Coklat Ganache Dan Whipping Cream



Assalammualaikum..selamat petang..

Tajuk..kemain aku letak panjang2.hehe.takde keje..aku buat kek moist semalam berserta durian crepe dan mini pavlova untuk jual.jadi belen kek coklat moist yang ada dalam peti ais tu harini aku letak whipping cream dengan coklat ganache.aku nak makan je ni.hehe jadi abaikan deko yang tersangat lawa ni..



Lihat coklat tu...meleleh la sangat..hee


Dihiasi dengan strawberry dan kiwi belen untuk pavlova..guna semula..aku dah ngap kek ni..hehe..nyum2..


Crepe kiwi,durian dengan mini pavlova yang buat untuk jualan semalam..terima kasih kepada yang sudi beli ya..seronok sangat bila kita masak,ada orang yang sudi makan..

Selamat menyambut hari raya aidiladha kepada kengkawan semua..jangan makan bebanyak sangat nanti kena diet pulak..hehe.




30 comments:

Yumida Huda said...

aaaa...sedapnye
jeles tengok ni...nk order skrg blh..hihi

adrianna syaz said...

@Yumida Huda

Hehe..bleh2.. :D

puteri airyn said...

sedapnya hidangan..

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

sedapnya.. share la resipinya.. :D

adrianna syaz said...

@puteri airyn

Tma kasih snggah ke sini..:)

adrianna syaz said...

@MissAiza

Hehe..sedap kak..nanti sya ahare resipi akk eh :D

Zawiah said...

meleleh tgk . selamat hari raya aidil adha juga ...

Norhasniza Khalid said...

waaaa.... sedapnya, terliur sudah..

Asmar Arafad said...

Wah sedapnyer terliur dah...

nuyui a.k.a miss YUI said...

pndainya dia..sedapnya yui tgk..

Asyik Izas said...

durian crepe my feveret..

montana said...

huiyooo...kek sedap

Puan Kutu said...

alamak menggoda betul.mesti sedap

Miss Brenito said...

Ya Allah, kecur liurnya nengok... meh la resepi haaa... tak menahan nih

Lieya Von Jay said...

mmmmm sedappp nya... jual rupanya , tapi tak leh makan banyak kan. especially kiter yg nk diet2 ni hehe :)

Cik Puan Fadli said...

pandainyeeeeeeeeeee....seb bek laa x mkn kek coklat..klu x, skang gak sy soh antaq sini..hahaha..

selamat hari raya syaz..

Zai Zaiman said...

melelehhhh.... nak pg umah bley....

~MommyAqilMedina~ said...

alahaii..sedapnyaa..melting tgk semua..confirm sedap kan..

ayut said...

berjual durian crepe ye dear?klu dh tgn mmg biasa baking,deco kek tu cantik je kan :))

Nur Khairiah Irwanie said...

nampk menarik sgt kek tu..pandai nye awk hias2.. :)
nyummy2..lapo plak tgk gambar ney..hehe

dilaella Ella said...

yummy nampak menyelerakan..:)

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Sedapnya.. pndai buat yer..=D

nuyui a.k.a miss YUI said...

sggh mlam yunk..

Mawardi Yunus said...

OMG ni rasa dah meleleh air liur nie huhu

Deqla Manjew said...

kek meleleh tu buat air liur ni meleleh jugak... hukhuk...

wahida said...

jual kat mana tu dear?

amboi kemasnya lipatan crepe ko tu noks...kalau aku yg lipat mesti terburai isi dalam...haha...

ko mmg talented la, apa kata tahun depan ko masuk masterchef? try la...

el said...

xnah rs pavlova cam mn
leh anto kat k.el skit hehe
rajin nau wat tempahan
at least ada duit poket ek

Sheila Salim said...

Assalamualaikum awak.. sedapnya. sheila teringin nak rasa crepe tu.. boleh pos ke kl tak? kalau boleh, sheila nak order.. heeeeeeee

Cik Eka said...

nyum2 nmpk sedap je durian crepe itu..

MimahAjil said...

pandainye dia buat kek.......tau tempah kek dgn dia je.ade open utk tempahan tk ni?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...