Friday, 29 November 2013

Mari Melukis Lukis



Assalammualaikum..selamat petang..


Salam jumaat semua..ngantuk sebab tido lewat.jadi bekmen dan jumpak kawan baru ren oh (jangan tanya kenapa dia pakai topeng)ngeh..ngeh..salam perkenalan ren oh.. ^_^.disebabkan aku ngantuk..aku malas buat keje..jadi aku melukis2 je.hoho..tapi..gaji nak..nak....


Sungguh keras skillnya..wuu

Lakaran kasar je..kalau jadi nanti,kalau jadi eh..haha..baru aku tunjuk gambar nya..kalu tak jadi,aku tanak tunjuk..ngeh..ngeh..






44 comments:

Puan Ezy said...

pndai nye lukis

Kisah Si Dairy said...

xde seni nak melukis..hehe

Cik Puan said...

wahh...ne mesti dapat ilham dari bunga zinnia tu kan..hebakkk

adrianna syaz said...

@Puan Ezy

Trima kasih puan ezy ^_^

adrianna syaz said...

@Kisah Si Dairy

Sya pun main hentam je lakar2 ni.hehe

Niena Reen said...

Gambaran kasar pun cun what.. Nanti jadi betul, post sini. :D

adrianna syaz said...

@Cik Puan

Yep..betul tu cik puan.hehe..:D

adrianna syaz said...

@Niena Reen

Hoho..malu i..baik niena..kalau jadi,akan dipost.hehe

Aefa Aerisya said...

lukis la top top topp GD :D

Rasp said...

fuyoooo ada skill tu...
nakkkkk tengok finishing nye yer...
mesti mantopppppp

dak-eiza said...

canteknye..pandai la dia lukih
nt kaler mcm bunga zinnia
:)

adrianna syaz said...

@Aefa Aerisya

Wah..haha..akan diusahakn..aefa pminat GDeh..hehe

adrianna syaz said...

@Rasp

Skill keras2 ada la kak..hehe..klu jd akan disiarkan..ngee.hehe

adrianna syaz said...

@dak-eiza

Sesikit boleh la mimi..isi2 masa lapang dan semasa crik2 tlng..hehe

Aefa Aerisya said...

yippieee.. menanti dgn penuh sabar :D

dilaella Ella said...

cantik..bestnya pandai melukis..:)

~MommyAqilMedina~ said...

nampak ber simetri..takpe sya..usaha tangga kejayaan..bakat dah ada dah tu..hihih

Puan Mell said...

lama tak melukih ............ katon. hahaha

♥♥ Nur ♥♥ said...

pergh pandainyew melukis...

E'in said...

mane gmbr ein mane gmbr ein mane gmbr ein :(

Huny eda said...

not bad la dear..hihi...kalau dah boring, memang mcm2 je nak buat..hahah

norhidana miswan said...

cun dh nih... kalu akak comfirm kerat jari jd bunga taik ayam

Leyla said...

pandai jugak la melukis . dari leyla ni . tngan keras teros bab bab lukis .

Haryati Faizal said...

dulu rajin gak melukis ni, sejak dah kawen dan dah ada anak... erm keras dah tgn ni nak melukis...

Nastyna said...

Zinnia??? wiihuuu cenggini u kata keras, nak tengok I melukis? watermelon berupa batu, itu baru la keras.

adrianna syaz said...

@Aefa Aerisya

Tnggu tau..nnti try2 sketch gd dgn top.hehe

adrianna syaz said...

@dilaella Ella

Blehla sikit2 ni dilla :)

adrianna syaz said...

@~MommyAqilMedina~

Yep..betul tu mommy aqil..trus berusaha..:D

adrianna syaz said...

@Puan Mell

Katon pun bleh la puan mell.haha

Aefa Aerisya said...

GD n top kat tepi. aefa kat tgh2 tau hahaah over la pulakkk

adrianna syaz said...

@♥♥ Nur ♥♥

Try2 nur.hehe :D

adrianna syaz said...

@E'in

Mai gmbaq ein..try2 sketch nnti.hehe

adrianna syaz said...

@Huny eda

Betui tu hunyeda..conteng2 je masa boring2 ni.hehe

Fiza Rahman said...

Tangan seni.

adrianna syaz said...

@norhidana miswan

Bunga taik ayam ok je ni kak dana.hehe :D

adrianna syaz said...

@Leyla

Boleh la sikit2 conteng2 leyla ^_^

adrianna syaz said...

@Haryati Faizal

Kalau stat lukis blik nnti,mesti lembut balik tngan tu kak.hehe

adrianna syaz said...

@Nastyna

Keras sikit ni..hehe watermelon batu pun boleh..asal boleh conteng je kira ok dah tu..hehe

Azhafizah Md Nor said...

lakaran pun dah cantik :)

Khir Khalid said...

yana mmg ada bakat melukis.. mmg jiwa seni tu.. :)

Affy Afiqah said...

boleh gilap lagi bakat ni :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

berbakat betul adik.. tangan akak bab melukis ni keras sikit.. hehe..

memmetlenggeng said...

Dulu kat sekolah, masa subjek PS, cikgu pernah suruh buat skecth dan compile sampai jadi satu buku. Tah mana buku tu pergi..cikgu dah amik agaknya

Deqla Manjew said...

masa sekolah dulu mesti syaz slalu dpt A dlm pendidikan seni kan? betol x? hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...