Wednesday, 24 April 2013

Assalammualaikum..selamat tengahari..

Aku tido2 ayam je tadi..ha...ngantuk lagi..takleh nak tido sebab bebudak kat rumah ni bising.mak pulak gi kedai.takpela..karang2 le aku sambung tido balik..arini aku makan kacang je tuk sarapan pagi..hoho.


Kacang sedap.he

Ni karang adik aku datang.nak ajak dia gi window2 soping kejap dengan minah emy tu sekali.window soping je la yang mampu..aku tak gaji lagi.wit tarak.da la dia tak balas mesej aku..huhu.sedih..takpe..takpe..

Aku nak mandi ni..da berbau sangat harum ni..hehe..


7 comments:

Nurul Hidayah said...

bfast kacang pintar ea... bagus2.. :)

yan's cottage said...

suka sangat kacang cerdik nie...dulu nak makan kacang nie...kena tunggu orang balik mekah je..baru merasa...sekarang kat mana ada jual kan...?

adrianna syaz said...

Hehe..ye..menjadi tersangat pintar nurul hidayah..:D

adrianna syaz said...

Ada rakan bagi yan..dia beli dari perlis.kunyah pelan2 mana kut2 leh jd lg cerdik yan..hehe..:D

Remy hazza said...

kacang cerdik rupanya......
pictachio nut...sedap sangat.....

adrianna syaz said...

Hehe..trima kasih remy hazza..sudi mengomen di blog saya..:)

Mimie Najib said...

waaa..ber-breakfast ngn kacang je..knyang ke..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...