Wednesday, 24 April 2013

keja lagi..



Aku baru dapat bersantai ni.baru balik keja....lepas basuh muka..gosok gigi..bukan nak mandi..hu..arini aku tak makan nasik pepagi..sebab aku da pesan kat mak jangan beli nasik kat aku.aku nak diet dengan penuh bersemangat.tak yakin dengan badan aku yang agak sihat sekarang ni..semua kengkawan perli cakap aku besar...aku malu...huhuhu...cakap jela terang2 takyah nak pakai ayat selindung2..hampeh punya kengkawan..


hujan..hujan..depan rumah..

Aku nak keluar keja tadi hujan..naik keta tadi..aku rasa macam duduk dalam lemari es..da la keta abg span tu ekon dia kuat bangat.sampai tempat keja pun sejuk.jadi aku lari pi lepak cafe smbil mnumpang wifi disitu..ya..aku dekut kedit nak beli plan intenet maxis..hoho..2 ringgit tu ku boleh buat beli roti..jimat2..zaman aku tengah duk mengira budget ni..takleh boros2..he..


Pemandangan sisi tempat keja.hehe

Tengah lepak2 dengan kengkawan keja..ada kawan aku datang.hu..sebenarnya ex boyfren aku yang datang..aku malu.rasa nak lari2 je keluar dari situ.sebab dia cakap aku sihat..dagu pun da ada 2..leh dia kutuk aku camtu..tak sadar diri..dia pun semakin sihat.aku nampak ada bonjolan yang besar kat perut dia tu.sampai lesung pipit dia pun da tak nampak sebab pipi dia da macam pipi hamster.hahahaha.nasib baik masih kacak dan bergaya macam dulu lagi..hehe.oohh..tolong jangan gedik kembali..:).aku sembang2 dengan dia pai kul 12.pastu dia balik..aku pulak kena temankan minah kalut tu  bergembira dengar live band.aku macam besa2 je la..wat muka boring sambil2 berwatapp dengan kengkawan. emily gila tu nak ajak aku nari2..aku mana tau..takat goyang bahu aku pandai la..huhu.jadi kau nari le sesorang.aku tengok je


lampu buat sakit mata aku je..

pukul 2 aku gi punch card.tapi diaorang nak gi lepak lagi..hu..aku ngantuk..aku rasa nak tumbuk je abang span tu.sebab dia yang nk lepaknya.nasib baik dia baik ati tumpangkan aku jadi aku tak jadi la tumbuk dia..da la ada mamat ubi tu duk tunjuk muka gedik2,but gedik2 kat aku..yang ni memang aku rasa nak hadiahkan je sekeping pelempang kat dia..nasib bik dia tokey tempat tu..huhu..pun tak jadila jugak..hehe.macam kuat je aku ni nak lempang,nak tumbuk orang..haha.dalam kul 3 tadi baru samapi rumah.dengan mr A duk hntarmesej bagai2 da..sebab selalu dia memang tau aku habis keja pukul 1.pastu da balik mesti aku call dia..aku hantar mesej balik..dia da of tepon pulak..majuk la tu..adoi..camna la nk pujuk ni..emm..


Apa dia tak pepaham ka?

hu..hu..ngantuknya.jap lagi aku nak tido da la..karang kalau tak tido.. mesti aku gi cri nasik ni..hehe...habis diet aku ni karang..




4 comments:

Mrs Velentine said...

TAK YAH NAK MALU SANGAT KALAU BDAN BESAR NNT JADI SATU KELEMAHAN....APAPUN SALAM KENAL..

adrianna syaz said...

Hehe..ye betul tu mrs valentine..trima kasih :)

Remy hazza said...

jgn malu dgn kekurangan diri....buat confident jer......kan

adrianna syaz said...

Baik remy hazza..setuju..:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...