Monday, 22 April 2013

Bunga Di Pagi Hari



Oo.letihnya..semalam sampai ke ipoh pukul 1 pagi.bertolak pukul 8 malam.aku tido je pun...haha..tapi beriya bagitau letih.sampai semalam terus mata jadi terang dan sempat membedal megi cawan tomym satu..terus aku tido.ni gambar2 yang aku tangkap tadi..aku tak mandi pagi pun lagi.jimat air tuk kopi.hehe



Tak tau nama orkid ni..da belang2 macam rimau je..jadi namanya orkid rimau.mak aku tanam tepi rumah.banyak bunganya.aku tanam orkid taknak pulak berbunga..huhu



Ni je jambak bunga akar dani yang ada.yang lin semua da bes da..aku suka bunga ni sebab dia jenis yang memanjat dan jugak wangi..nanti aku nak amik batang pokok ni semai.nak letak kat keliling pagar rumah.



Bunga ni pun aku tak tau nama..bunga butang eh...ntahla..selalu aku keringkan je bunga ni..pastu sembur minyak wangi..wat potpori sendiri.




 Bunga esperanza.nama yang sungguh best.nama melayu aku tak tahu.bunga ni selalu je ada aci ambik tiap2 pagi..tetiba mak aku tengok da botak je pokok bunga dia.huhu..




Aku tak tau jugak namanya..aku amik gambar je sebab lawa mak aku tanam dalam pasu.takpe..nanti aku ambik sikit.hehe..tanam kat pasu umah aku.sekarang umah aku aku ada pasu kosong je.huhu..nanti2le aku nak bercucuk tanam.sekarang aku keja takde masa nak bercucuk tanam sangat..nnti cuti2 la.






2 comments:

Zamri Spoon said...

salam.. adrianna syaz sudah follow awak . tima kasih coz follow saya ...

adrianna syaz said...

Wsalam zamri spoon..trima kasih kembali :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...