Monday, 22 April 2013

Lepak Lepak Di Pantai Puteri


Aku da boring asyik melepak kat umah tiap2 ari.aku da tak tau nak buat apa kat umah...nasib baik mak aku datang dengan kak ipar,dan jugak ada kekanak gembira beberapa orang...rombongan cik kiah.hehe..aku bagi cadangan gi mancing je.aku memang terer mancing2 ni...aku tipu...haha..mancing memang terer..tapi mancing orang je le..kitaorang gerak lepas makan petang..aku ingat nak mancing malam je..tapi diaorang da teruja sangat nak mancing...tak sabar2 betul.aku ikutkan je..best jugak.mana tau kalau2 dapat ikan..kitaorang terus gi pantai puteri atau nama dedulunya tanjung kling.driver en A.he..tq bebeh.

Sampai je..aku terus wat aktiviti utama aku....makan..haha..aku gemuk mak dengan kak ipar aku bersemngat pegi mancing terus.en A tengok je aku makan..mesti dia pikir rugi camni nak dapt bini kuat makan..huhu..tengok la...aku tak peduli...lepas makan aku tangkaap2 gambar dengn perasaan macam seorang profesional dengan menggunakan kamera teponku ini..layan je le gambar2 dari aku yang perasan pro ni..huhu


 Untuk menunjukkan bukti yang sememangnya aku berada berdekatan dengan pantai..aku kutip kulit siput ni.ku amik gambar..eeee..cantiknya..aku tau aku memang pandai amik gambar



Aku rasa cam kt hutan hujan tropika je ni.hehe..ramai da orang datang masa ni.esok ada pertandingan mancing sebenarnya.diaorang bawak mancing giler punya besar2..kami punya..kecik aje..huhu..tapi galas batang pancing tu macam ykin je dapat ikan berkilo.mak aku dengan kak ipar ku le..yakin dan bersemangat waja..


Motif tangkap gambar cenggini..sesaja aku amik..lepas perut aku kenyang,aku betulkan duduk dulu.tu aku rasa cam best plak gambar posing kaki gini..hehe..asyik tengok orang mik gambar kaki..aku pun nak wat jugak le..tiru2..(kulit aku cerah ok..merah lagi tau.huhu)



Aku memang suka buah ru ni..rasa cam kat negeri omputih pulak..feeling buh pine tu..hehe.tertonggek2 aku kutip buah ni..ada awek2 duk usha je...pelik kut..tengok aku yng takda keje ni watpa.mak dengan kakak ipar aku mancing kejap je..ikan xde.pastu sebab bebudak tu da taknak mandi..semua pakat minta nasi..




Masa diaorang semua gi mancing,aku amik gambar pemandangan ni...matahari da terbenam.aku bersila sesorang kat situ..konon ketenangan la tu..huhu...lebih kurang pukul 7.30 malam..kitaorang gerak..gi makan..hu..aku letih...walaupun hakikatnya aku tak wat apa2 pun..huhu...aku tau aku ni memang agak pemalas sikit..hehe.....




2 comments:

yan's cottage said...

Salam kenal......

singgah....balas follow......pandai ambil gambar cantik2 semuanya....

adrianna syaz said...

Salam kenal kembali..tima kasih sudi singgah dan folo kembali ya.. :).saya saja suka2 amik je gambar2 ni mana tau nanti leh jd terer.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...