Friday 19 April 2013

tepon tepon kusayang



Saja aku nak ceta pasal tepon2 aku...yang penah ada dan dipakai dulu...zaman dulu2..da tua2 baru dapat henfon...sekarang darjah 6 da pakai i pad...aku masih tak mampu beli....sangat sedih ok....mula2 dapat pegang henfon masa tahun 2002...jenama motorola ok..tu pun da cukup bangga...sebab dapat anta mesej..huhu...

Kemudian..up sikit...admire aku belikan...kat penang ok.ingat lagi.kat plaza bukit jambul..terkenang kembali kenangan bersamamu...ssf..kad warranty pun aku simpan g tau..ni ha...


Lihat2...bukti pembelian..hehe..mahai kut.RM550 jugak la..sekali dengan nombor celcom RM650 lebih gak.mklumla masa tu starter pack prepaid pun da RM90 kut.nasib baik bukan aku yang bayar..haha..tima kasih en.ssf.muah..muah..



Nokia 2100..(Gambar ihsan google)

Nila rupa tepon kebangaan ku itu..warna sebijik yang ni..aku guna nokia tune ya.poliponic..tapi aku cukup bangga..huhu.duk belek tepon ni tanpa jemu..dan ya...aku letak gambar yang aku rasakan paling cun kat belakang tepon tu..hu..aku malu..........



Nokia 5300  (gambar dari google gak)

Da tepon diatas ilang..aku beli tepon nokia 5300 ni..dengan semua wit gaji yang aku ada...ya..aku rela..sebab seronok nak tangkap gmbar dan nak bubuh lagu banyak2..masa ni aku gi yik fong bayar RM1 satu lagu..(ceh...gilanya mahai..)jadi lengchai2 tu letak lagu dalam tepon aku ni...aku rasa sangat gembira dengan tepon ni..ringan..dan yang paling best..sambil cakap tepon leh tulis mesej..hehe..dengan tepon ni jugak aku bercamwhoring dengan adik aku..kami perasan kami tahap model..haha..tepon kesayangan aku ni telah diambil oleh adik aku yang sorang lg dengan sukacitanya...(hmpeh tol)aku akan tetap merinduimu teponku.....huhu



N77 China

Ni tepon pemberian bekas kekasih ati aku dulu...yang bestnya tepon ni..speaker di kuat tak ingat..huhu..boleh dangdut2 dengan riang la satu rumah..sebab memang kuat bunyinya...dan juga..boleh masuk 2 simcad...jadi aku letak 2 simcad..1 tuk kekasih ati..1 lagi tuk kekasih ati yang lain..hehe..jahat tul la..tau..



Nokia 6100

Bila aku rasa tepon tu tak best..aku beli tepon nokia ni pulak..aku beli masa dia baru2 keluar..memang terpikat masa pandangan pertama..aku keluarkan semua wit yang ada dalam bank..masa tu tepon ni harga RM1100 ok...mahainya..ni pun tepon kesayangan aku..da tak leh guna..sebab skrin da pecah..



Aku tak tau nokia apa..huhu

Ni namanya..tepon simpati..pemberian adik aku..masa aku bangkrap kejap aritu..thank u so much..ok..cover belakang takdak eh...sob..sob..tapi tetap berfungsi dengan baik...



samsung galaxy s advance

Tepon yang aku pakai sekarang..pemberian seseorang yang amat kucintai..he..tepon touch screen pertamaku..kalau arap aku beli tak la kut..xdak wit..nasib baik ada org sudi bagi..huhu..luv u so much cyg..



Samsung galaxy tab 2 10.1 inci

Tab kesayangan ku..pun pemberian yang tersayang..aku guna ni la tuk berintenet,berblogging,bergame dan sebagainya...sebab laptop aku da rosak...huhu..mula2 nak wat post pakai ni..jenuh aku..tapi sekarang..sudah pandai la..hehe..

Aku kalau barang2 cenggini..memang aku simpan..sayang..aku takkan jual punya..ada sentimental value tau..huhu...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...