Friday, 26 April 2013

tensen..huhu..


Assalammualaikum..selamat  pagi..

Pernahkan kah kau merasa jarak antara kita.kini semakin terasa..

Aku bru sampai rumah..ngantuk dan letih tapi tak rasa pun..sebab aku tensen.rasa macam da yang tak kena je dengan dia sejak aku balik ipoh ni..dia da ada yang lain da kut..dia takleh nak tunggu ke.otak aku ni berpikir2.serabut sikit..aku mesej dia tak balas,aku call dia tak angkat.emm..tak tau la.aku pasrah je la..ceh..ayat..huhu..takkan aku nak paksa orang sayang aku kut..kalau sungguh dia da bosan dengan aku,da ada yang lain.aku terima je.aku tau aku memang tak berapa best pun.keje pun besa2 je.tak kaya pun.roti kaya ada la.aku taknak la tepon2,msg2 dia esok..macam melukut ditepi gantang pulak rasanya..betul ke penggunaan peribahasa ni?hentam je la..


Aku da kehilangan kata2 da pun..pikir bnyak2,aku yang tekanan.jadi..sekarang biar je la dia..relay kt fb pun dia da padam lma aritu.dia cam segan kat kawan2 dia pasal aku..kut kut..maklumla..aku ni besa2 ja..aku sedar diri kut..tak padan dengan dia..fb aku pun aku da deaktif.tak payah la dia beriya nak malu2 ada gf cam aku ni..aku leh je gostan kan diri aku sendiri..kau takyah nak tolak bagai.dulu rasa cam sehati sejiwa je..tapi semenjak 2 menjak ni da lain.dia boring kut..lagipun mungkin dia rasa dia leh dapat yang lagi best dari aku.awek2 yang keja best2 cam dia..baru sesuai kan...?aku..apa je ada..emm..hanya sekeping hati yang tulus menyintai dirinya..je..yang ada..ok penggunaan ayat ini mengelikkan ketiak ku..hohoho..


Sekarang aku nak longgarkan genggaman aku..tak guna aku genggam erat kalau dia tetap nak terlepas..redha jela..



Aku amik gambar tanpa penyibuk harini..diaorang tengah sibuk sangat bergosip.aku  duk amik gambar sesorang je.sebab aku tak paham apa yang diaorang gosipkan.huhu..tadi ada terjumpak sesorang yang menceriakan hari kelabu aku.huhu..terpandang je muka dia tadi..tetiba aku rasa ceria..rasa cam angin2 bertiup2 kat muka ala2 atas bukit sambil depang tangan cara titanic..sungguh nyaman dan ceria..entah apa yang dia pakai kat muka dia..hehe..sangat kacak dan suci murni muka dia..wah......adakah ini dinamakan cinta pandang pertama?haha..tolong jangan gedik ok..takde la apa2.cuma aku rasa seseorang tu mempunyai wajah yang sungguh kacak.lagipun aku kan tengah sedih ni..haruslah tengok benda2 atau orang2 yang boleh menyamankan dan menenangkan perasaan..hehehehe..alasan yang sangat bijak.hehe.


Da tentu kawan2 aku duk tengok je mamat tu..tapi dia datang sembang dengan aku..hu..oh bestnya...perasan diri aku cantik sebentar..perasan je la.hehe.kejap je seronoknya..pastu bila mamat tu da pegi..kawan2 aku pun sibuk.takde sapa sembang dengan aku,aku rasa tensen balik..hai..sabarla..sabarla..

Okla..aku nak tido da..tensen2 jugak..tido nak kena tido gak.sok nak keje lagi..tido ingat muka kacak tadi..boleh?hoho..

5 comments:

amir rofie said...

Biarkan saja. Have a nice dream.

Zeaf I-sahus said...

nice blog. :)

adrianna syaz said...

Itu yang terbaik kan...teima kasih amir..:)

adrianna syaz said...

Tq zeaf I-sahus :D

Mimie Najib said...

jgn terlalu sedih ye..erm, kta pun pernah alami macam tu jgk..msg tak balas, call tak jawab..jwab pun kadang2..tp kita bersabar & berfikiran positif je.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...