Thursday 11 July 2013

Marathon buat kuih



Assaammualaikum..selamat tenghari..

Semalam sangat sangat sibuk aku ni sampai tak boleh nak bw blog kengkawan..huhu..kena pergi cari kotak,plastik untuk meniaga hari ni..cari kedai yang agak agak budget la.jadi kena jimat jimat keluarkan modal sikit.sebab tapak bazar ramadan yang aku ambil ni baru dibuka tahun ni..jadi tak tau macam mana sambutan kat sini..



aku bakar kuih coklat chip sampai pukul 1 pg semalam.sambil sambil tu aku kukus kek coklat moist..lepas siap 2,2 tu,aku terus siapkan pavlova..sampai pukul 5 pagi..wuu..jadi terus bersahur la..sangat gigih membuat kuih ni..

Karang petang baru aku pergi niaga..harap harap sambutan kat situ ok.in shaa Allah..aku buat semua semua jenis kuih pun sikit sikitje..test marketdulu..hehe..kalau kurang sambutan,aku akan tukar ke kuih jenis lain..

Dan terima kasih kepada kengkawan yang sudi bagi pendapat dan cadangan dalam entry banner ke bunting?..teramat2 menghargai cadangan dan pendapat kengkawan semua..


16 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum awak. bestnya buat kuih. hantar sikit kat rumah sheila boleh? hehehe sheila rasa bunting sesuai. hehehe good luck for ur bisnes dear :)

Fiza Rahman said...

Nak coklat chip sket ☺☺

Unknown said...

rajinnya.. kalo sedap mesti la ramai yg nk beli..teringin nk rasa.. xde tester ke? hihi..

ini kisahnya said...

TRY YOUR BEST.. BUNTING TU CUTE JEK.. KREATIF

FarahFerraDotCom said...

All tha best yer.. ;p

Kakzakie Purvit said...

Kakak doakan moga misi bazar ramadhan ini akan berjaya. Kakak rasa ramai yg nak membeli jgn takut.

Angah said...

semoga laris berjualan ye...

lia said...

nyummm nyummm choc chipppp

wantie said...

wow.. pandainya buat pavlova tu.

wish you good luck

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kenal & ziarah kembali Adriaanna...Terima kasih singgah ke blog K.atie ya.Semoga biz dibazar ramadhan success...Aamiin

Unknown said...

hihi...selamat maju jaya dik...rezeki ada kat mana2 dik yang penting usaha adik je...Allah paling suka orang yang sabar :)

Adriannasyaz said...

Wsalam sheila..huu..letih sheila..tk pnh byat kuih cenggini..

Hehe..bleh je..nk anta kt mna?tima kasih eh...:D

Unknown said...

wah pandainyer masak kuih, mg berhasil dlm perniagaan

Kniedaz said...

macamana jualannya? ok tak ^_^

Cik Ai said...

rajinnya..
choc chip ek..sedap!
gud luck ye di bulan ramdhan ni :)

Unknown said...

its ok dear,. deqla pun baru je baik demam ni.. dan nk bw smula.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...