Sunday, 14 July 2013

Meniaga



Assalammualaikum..selamat petang..

Lama kau tak bw blog kengkawan..huhu..maafla..sekarang ni pun ajku ada kat bazar ramadan tengah meniaga..wuu...sangat2 sibuk..nanti2 aku bw blog kengkawan eh..


Aku buat kuih tako


Kuih ni emi buat..laris laris


Pavlova mini pun dijual..

Semua2 pun aku juai 2 inggit..dan aku masak dengan penuh kasih sayang..hehe..



17 comments:

SFaezah said...

nak sikittt..kuih tako mmg fevret..hihi

Mizz Aiza said...

wah.. sedapnya.. bagusnya adik berniaga..

siti alfakhishah aman said...

sedap nye sosej simpul tu.. kuih tako kuih peberet alise tu.. :)

permatabiru said...

PB follow sini balik..suka pavlova..sedapp

Nao Mei said...

wah dik....semua tu cik akak nak eh...hihi...
murah rezeki adik niaga..:)

Masha Meisters said...

wah....pandainyer dye buat kuih...bagi kat masah memg tangan kurang bedung...hehe...tak padai la mek!

Kesuma Angsana said...

amboi sedapnyer.. moga maju jaya yer !

ejulz said...

waaa.. pandainyer.. sedap.. nak sikit..

Deqla Manjew said...

rajinnye.. bila nk buat utk deqla.. ? haha

dak-eiza said...

Wowieee dap dapnyeee
Bizi meniage yekk...gud luck!
Untung nt share sikit ngan kite ehhh tetibeee..pehal kan
Hahaha

Fiza Rahman said...

Tepung pelita...sedapnya. Smpga business laris ☺☺

Botak said...

syok meniaga kuih., kalau lapar petang² tu boleh bedal sikit., ehh...

norhidana miswan said...

kuih tako tu feveret akak... akak oder 2 bungkus yek dik...

tenku butang said...

hai.. salam kenal,
follower no.122
done follow sini,
jom follow teman yea yunk..=)

http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog
http://honeyoyeke.blogspot.com/

Haryati Faizal said...

yang penting berniaga dengan keikhlasan bukan keuntungan semata-mata kan....

Farhain Azmi said...

sya pun sakan berbisnes skrg ni yee.. hehe. sama2 la kita me'nako' ye.. hehe... btw, sori tau dah lma tak blogwalking kat sni :)

Sya Mimie said...

sedap2 semuanyaa.. :)
haritu meniaga kat mana?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...