Wednesday, 10 July 2013

Mini GA doodle kad raya by SAFIENA



Assalammualaikum..selamat malam..


click sini untuk join

Apakah menu wajib untuk berbuka?

saya suka makan tepung pelita..jadi sebelum buka puasa tu.,saya akan pergi ke bazar bazar ramadan cari kuih pelita ni..6 ketul saya boleh habiskan sorang je..huhu..


Ramadan yng pling berharga

Masa saya bebudak dulu..kami duduk kat kawasan kampung lagi.jadi terasa suasana ramadan tu..keliling rumah pasang pelita minyak gas,ada panjut.mak dengan jiran jiran sama sama kacau dodol,buat ketupat.kami pula main mercun..bunga api yang keluar warna warni tu..sekarang dah pindah ke kawasan bandar dah takde semua tu..pasang pun lampu lip lap je..huhuhu...

Itu aje..boleh menang tak?hehe










18 comments:

Nur Safiena said...

Salam ramadhan sis. Terima kasih ye sbb sudi join Mini GA akak. Good luck :)

Rusydi Hikmawan said...

salam ramdhan sis.. setiap ramadhan pasti berharga tuk kita semua

Mizz Aiza said...

good luck adik.. wah.. sedap tu kuih tepung pelita.. seronokkan suasana ramadhan di kampung.. :D

Qhaifa Nur said...

singgah & follow juga...

salam ramadhan...
gud luck...
buka nanti nak beli tepung pelita la...

siti alfakhishah aman said...

yup.. tepung pelita mcm menu wajib time buka..

Norhasniza Khalid said...

sini takde tepung pelita.. sedihnya..

With Julia said...

Seronok sambut bulan ramadhan di kampung kan...ternyata di kampung lebih meriah dari bandar... :) tepung pelita tuh makanan kegemaran ketika berbuka gak :)

Cik Mun said...

hehehe..goodluck ye..

Angah said...

salam ramadan dik, tq sebab sudi kunjungi blog angah...good luck utk GA ni

Fiza Rahman said...

Good luck.

Deqla Manjew said...

in shaa Allah boleh menang ..kalo rezeki tak ke mana kan.. good luck dik.. =)

Rasp said...

good luck sis...

i suka gak tepung pelita...
nak nak kalo sejuk letak dlm fridge...
balik terawih memang layannnnn :D

iye lah kan sis...
masa dolu2 kat kampung memang terasa meriah nya...
lain dari dok kat bandar ni....

Selamat Menyambut Ramadhan...

Cik Puan Rara said...

nk mkn apa eh berbuka ni.hmmmm~

Sya Mimie said...

goodluck ya.. =)

ramadhan dulu dan sekarang sangat2 jauh beza.. rindu suasana dulu.. :(

Kesuma Angsana said...

gd luck yer

Sheila Salim said...

Assalamualaikum, good luck dear :)

leogurl94 said...

Singgah sini :) Good luck :) Wah bestnya suasana gitu :)
http://mylife-leogurl94.blogspot.com/2013/07/mini-giveaway-doodle-kad-raya-by-safiena.html

Norhazlina Mohd. Zaki said...

Sedap tepung pelita...kalau beli yang sedap..mmg tak cukup2 laa..tapi kalau yg kurengg tuh...3 netul jer kot...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...