Tuesday, 23 July 2013

Tensen



Assalammualaikum..selamat malam..

Aku tensen...wuuu..ramadan ada lagi lebih kurang 2 minggu..tapi aku tak rasa macam nak raya pun..dengan badan aku letih penat..pastu dah ada dapat lagi cerita tak best..dia kena pegi lahad datu sebulan..lusa pegi..ok..aku sedih...dan terus rasa tak bersemangat.......malas nak meniaga dah..semua bekas2 pun aku campak camtu je..malas nk basuh2 dah...wuuu..bersabarla........




13 comments:

Nao Mei said...

kenapa tensen ....sabar ye sayang :)

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

sabar yer..jgn la tension2..nnti lagi tak best nak raya.. ;p

Rasp said...

alahai.....
ke lahad datu sebulan???
mau tak semangat nak raya....
sabar ek...
ada hikmahNya tu nanti, insya Allah..

Deqla Manjew said...

jgn la cam tu dear.. sabar byk2 eh.. kesian org yg order tu.. huhuhu...

Angah said...

sabor weh...

Mizz Aiza said...

sabar adik.. jangan tension..

Masha Meisters said...

laaa...shianyer dye...sabar ye...dugaan bulan puasa tu

Cik Mun said...

sabar ye..dugaan tu..

BuLaN said...

Salam

Blogging here :D
Done follow you..
Ain B2B Johor so mana2 b2b bole la kite exchange link :)

http://thatspandaismine.blogspot.com/

Jemput follow

Sabar yea. Doakan dia selamat pergi selamat balik.. tamao tension tauu

Haryati Faizal said...

pasal pe ni...sabar ye...tabahkan hati mungkin ada hikmah dia...

Tedi said...

ye, bawak bersabar. Akak kan ganaz!

eita said...

sabor2....

Sya Mimie said...

cik abg awk dah balik dari bertugas ke?
sabar ye..kalau sebulan pun kita dah rasa lemah, saya haritu lagilaa, setahun.
lemah terus..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...