Tuesday, 30 July 2013

River cruise melaka


Assalammualaikum..selamat pagi..

Aku tak tido lagi..huu..belum ngantuk..sebab banyak pikir..wuu..banyakla sangat saja nak tunjuk gambar2 yang aku amik masa naik river cruise sungai melaka haritu..aku perasan je cam potograper yang pro..haha..dah semakin cantik sepanjang sungai melaka ni..dulu masa memula aku naik dalam tahun 2009,tak berapa lagi..sekkarang siap ada lukisan besar2 lagi yang diaorang lukis kat sesetengah bangunan..cantik2..gigih diaorang buat lukisan tu...


Ni masa kat tempat beratur nak naik river cruise tu..aku mau lampu lip lap biru tu..nak gantung depan rumah...hihuuu...haha


Tengah feeling ala ala kat venice...hooo


Nak naik tak berani ni..mau pening2 lalat aku naik ni...amik gambar je la...sungguh cantik lampu2 itu...saya mau jugak..hehe


Kasut 50 inggit yang diinterframe..hehe..


Dan jugak jam yang paling lama aku pakai..macam iklan jam kan.


              .saja ja..aku tengah tensen sebenarnya masa ni..jadi amik je gambar sesuka hati...lepas tensen la katakan..nak mik gambar bebanyak..tapi si amy tu nyibuk duk suruh amku amik gambar dia..ceh..feeling model..hahaha..aku layankan jela..kejap posing gini,gitu..janji bhgia sudahla...en A aku senyap je masa naik river cruise ni...perang dingin..hoho..

Nanti nak naik sesiang plak..amik gambar lagi...



10 comments:

eita said...

comel sungguh...kita tak pernah sekali pun naik kapal macam ni...

amir rofie said...

Nice

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Akak dan pernah naik cruise nie..pemandangan mmg cantik..tapi aroma air sungai tue bikin sesak hidung dibuatnya..hehehe ;)

dak-eiza said...

wahh series cantek la
nt kite blk melaka nk naik la
nk feeling2 kat venice jugakk kikiki

Deqla Manjew said...

bestnye... tgkp2 gmbr tu mmg haruslah kan! ;)

Norhasniza Khalid said...

mama belum pernah sampai lagi ni, wajib cuba ni..

Cik Mun said...

siang2 naik river cruise xbest..hoho

ayut said...

river cruise?tak pernah lg terfikit nk naik...nampak menarik...

Sheila Salim said...

Assalamualaikum lamanya tak singgah Melaka. tempat bercinta dengan suami. hehehehhe ;p

Sya Mimie said...

tak pernah naik tu lagi..tunggu dah kawin en.tunang ckap hnymoon kat sana..untung laaa, hnymoon kat kmpung dia sendiri..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...