Wednesday, 31 July 2013

Rindu rindu


Assalammualaikum..selamat malam

Baru lepas abes wat kuih apam polkadot,puding karamel dengan koleh kacang..sangat letih dan sakit pinggang.ni baru dapat baring2.wuuu.pastu tadi sempat jugak lipat2 bekas kuih pelita dengan tako

Yang buat lambatnya tadi,,nak buat kuih apam..aku denagn amy memang agak bercinta sikit nak buat kuih apam ni..huhu..nampak memang cantik,comel.tapi agak renyah la..kekadang tensen aku.hojo..ada yang terlupa letak dot2 nanti,ada yang terlupa letak jem.tapi tadi dah berjaya buat apam yang cantik..jadi kami kembaang2 lubang idung sikit.haha




Cantik cantik kan?hoho..


Esok..seminggu en A gi sabah..wuuu..memang sangat bosan bila dia takdak...takdak le tempat aku nak gaduh2 cari pasal...huhu..sangat tidak best..sekarang pun disebabkan aku sibuk buat kuih je,,jadi masa tu ingat kat dia tu xdak la 24/7..cuma bila duk lepak sesorang..mulala pilu2.tambah dengar2 lagu hari raya...syahdu...woooo...

Kepada dia...aku nak bagitau..aku merindukanmu...hehe..wah..sangat jiwang sekali..geli ketiak tau...

            

Rindu bangat sama kamu..hehehehe......





10 comments:

Rasp said...

uishhh pandai u buat apam dot dot dot tu...
i pandai oder and makan jer hehehehhe...

dah seminggu ek...ciannnn dier merindui :(

lia said...

kole kacang.... suka banget tu tp susah bebenor nak dpt yg sedap hu3...

Adhie Sunan Saifuddin said...

sedap jer apam polka dot tu

Deqla Manjew said...

serius comei apam polka dot tu.. rajin..! sabar ye.. rindu la best.. mengeratkan lagi ksh syg.. cecehh.. hihihi... ;)

Sheila Salim said...

Assalamualaikum. wahh sharing sikit resepi... teringin nak buattt :p

Mizz Aiza said...

comelnya apam polkadot tu.. share la resipi.. boleh akak cuba buat pula.. hehe..

Norhasniza Khalid said...

alamak, bestnya.. mama selalu buat apam tu...

Kesuma Angsana said...

cantik apa apam tu hehehe

ayut said...

rindu ea...ap blh buat...mgkn boleh bgtahu jela kot ^^

Sya Mimie said...

cantiknyaaa apam tu.. :) mesti sedap kan..
en.A awak bertugas kat sabah lama ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...