Wednesday, 18 September 2013

Pavlova lagi



Assalammualaikum....selamat tengahari..

Membuat pavlova untuk kali entah ke berapa.permintaan adik yang sememangnya kuat makan..hohoho....


Meringue dah hilang..nampak buah je..hehe



Hasil susunan buah yang berseni dari anak buah aku...huhu..


tanpa mixer dan ovenku..aku tak tau nak buat apa...wuuuuuuu....




16 comments:

lia said...

x pernah makan lagi...

nadia rashid said...

mmg rajin lah ber pavlova...suka makan tapi nk membuat nya malas...renyah jugak proses nya...sedap plak tgk eh

TelingaBulat said...

pavlova sedap tp xthn tuh manis sgt...n klu xreti buat mmg bau telur ajelaa

Masha Meisters said...

isk! jelesnyer dah buat bnyak kali...cik masha tak pandai pon...pandai makan je....huhu...sedap!

Cik Eka said...

nyum2 dapnyer. kita penah makan kawan kita buat. sedappppp

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

nampak sedap.. akak tak pernah makan lagi.. :D

Sya Mimie said...

tingin nak mkan pavlova.. tapi ntah bila nak buat sendiri..sobbss..

Ms Haslina said...

tidak pernah merasa lagi. katanya pavlova ini manis rasanya. betul kea.

Angah said...

cantiknye....sayang nak makan...

Tedi said...

kalo selalu dtg sini, kurusla Tedi sebab x lalu nak makan...

~MommyAqilMedina~ said...

sedapnyaa..tak pernah try makan Pavlova..tp tgk je dah rasa sedap.. hihihi

Nao Mei said...

rajinnya adik tau...:)
mintak juga dik

jaakechik said...

untung laaa pandai buat pavlova sendiri. kalo beli mahai gak tu... rajin akak membaking yekkk!

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

akak tak pernah try pavlova lagi..hehehe nnti nk kena cuba jugak nie..nampak sedap jer..=D

hainom OKje said...

Okje pernah try sekali! Mula mula hangus hehe....pas tu baru ok

Norhasniza Khalid said...

mesti sedap ni kan.. nak try tapi takut tak jadi.. hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...