Monday, 11 November 2013

Buat Kek Coklat Moist



Assalammualaikum..selamat malam..

Aku baru habis masak kek tempahan ..maaf la tak bw blog kengkawan..sangat sibuk harini.ni pun baru dapat baring baring dan bw kejap


Cupcake ala2 hiasan kekonon cheese tart..hoho..


Proses meletakkan fresh krim coklat..hee


Hasilnya kek coklat moist 10".aku tak sempat nak deko bagai.tuan punya kek dah mai amik.ceri pun tak sempat nak letak lagi..hehe.aku nak kena belajar mendeko kek lagi ni :)



18 comments:

plain83 said...

nampak moistnyerrr... letak yogurt kan? hehee :D

Vee Lea said...

Looks yummy!

Aefa Aerisya said...

aiyakk.. lapar tgk kek mlm2 cmni :(

Puteri Purnama said...

resepi kek, tak kongsi ke..hihihi..apa pun kombinasi warna hitam hijau dan titik merah tu cukup kreatif, cantik dan comel.

Muhammad Khairuddin Lim said...

sedap...

nuyui a.k.a miss YUI said...

nmpk nyummmyyy sgt =)

Fiza Rahman said...

Terliur hokey. Bestnya jadi org yg pandai buat kek ni :-)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

tergoda akak tengok.. sedap tu..

Lynna Ghani said...

Waduh2....byk blog yg akak follow tayang gamba makanan......laparrrrr!! hehehe :P

Rai Ourkizuna said...

Wow...cantik licin je frosting tu.. Pandai syaz..

Sarah Talib said...

comel cup kek...tapi akak x pandai nk buat...huuhu

Nafira usof said...

sedapnyeee.
memang untung lah orang pandai baking nih. boleh wat side income. :)

J.Syazwana said...

coklat! my peveret. hihihi

dilaella Ella said...

cantiknya kek..yummy :)

Khir Khalid said...

Cutenya cup cake tu.. yg besar tu pun dah cun dah, x yah nk deco lagi.. selera nk makan dah.. well done.. tahniah.. :)

Azhafizah Md Nor said...

mesti sedap habis ni..

Cik Puan said...

Wahhhh...best nye bile jari jemari tak kaku membaking2 ne...Kalau cik tah biule lah dapat buat cenggini...

Deqla Manjew said...

org tempah yer?? untung la..ada duit smpingan berbisnes cake kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...