Saturday, 2 November 2013

Selamat Pengantin Baru Syamimie Dan Cupcake Untuk Deepavali



Assalammualaikum..selamat pagi..

Hari ni aku bagi cupcake ni kat jiran aku yang menyambut deepavali.duk depan rumh ni je.aku ni kan bersemangat kejiranan sikit.hehe.gembira je jiran aku dapat cupcake tu.lupa pulak aku mintak muruku sikit.haha..


Aku buat cupcake ni guna resipi lain untuk dapatkan kek yang lebih gebu2 dan lembut.nanti aku up entry lain.sebab aku tengah duk tunggu roti kentang aku masak.ntah menjadi ke tidak percubaan pertama aku membuat roti ni.hehe..kepada kawan blogger..syamimie.cinta itu indah.tahniah dan selamat pengantin baru aku ucapkan.jangan lupa bawak bunga telur tu ke melaka sikit nanti eh.hehe..



15 comments:

Fazleyatul Aini said...

wehhh nak jadi jiran jugak la hehehe

Puan Kutu said...

bertuah la sape jadi jiran dia..nmpk sodap

dilaella Ella said...

untung jiran dapat cupcake sedap :)

Nao Mei said...

wah pandai buat kek...hihi...
kasi terbang sarawak satu..hihi

Nastyna said...

I pun nak jadi jiran u la. Bagus sungguh.

Kathy R'bain said...

sedapnyer...sis,kathy nak minta alamat dan nama penuh sis boleh?

the malay male said...

bertuah lah jiran tu

Azim Aris said...

sedapnyee cupcake tuuuu Tak Mungkin Benar

Azim Aris

Darah Mengaum

memmetlenggeng said...

wah santekknya....

Isabel Diaz said...

Pandainya sis masak. Tak macam saya. Huhu.

Isabel Diaz said...

Pandainya sis masak. Tak macam saya. Huhu.

Kathy R'bain said...

ye sis..pm kat fanpages akak..
https://www.facebook.com/HasilPenaKu

asha hana said...

bentuk yang cantik dan comel menarik hati utk makan. haha :)

Vee said...

jadilah jiran saya . boleh dpt mkn selalu ... heheheee

Khir Khalid said...

Sedapnya kek tu.. salah satu sbb sy suka dtg sini sbb sy mmg penggemar kek.. best2.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...