Wednesday, 6 November 2013

WW Ikan Bakar,Air Asam



Assalammualaikum..selamat petang

Hujan kat ipoh..lebat bangat..


Mai makan :)


40 comments:

Asha Lya said...

wah sedapnya makan time ujan2 nie..lapar la :)

wanariahamiza said...

Perghhhh! Gambar je dah cukup menyelerakan.

Liza Licha said...

sedapnya.. :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

sedap tu.. :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

bsh yui pagi td..huhu..

sedapnya tgkkk..

Rai Ourkizuna said...

pergh!! ini boleh mendatangkan kelaparan..hahaha..

resepi kare pan nanti ya.. cari mood..hahaha..

Nao Mei said...

wah...emmm terliur cik akak tengok...
dah lapar nie

Farah Waheda Wahid said...

makan dengan nasi panas2 memang sedap ni...

Nurullai Abdullah said...

Okey memang teruji saya yg tgh diet ni. Hehe

Miss Brenito said...

Sampai hari ni failed buat air asam.. sila kasi resepi (sambil lap air liur meleleh)

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

Alahi sedapnya lahai..pekena denga nasi panas...adoi :)

Zaman "Anak-anak Sidek"

Hafiza AizZawa said...

makan nasi dengan ikan air asam mmg dah cukup.. tak cari lauk lain dah..

ctfand said...

Nyum..nyum..!

Lieya Von Jay said...

perrghhh, air asam tu paling xtahan :)

cik azLyzah⊙.☉ said...

Wahhhhhh....nampak sedap...

aTieYusof Family said...

Sedapnya...sedapp..
laparr nengok ikan bakar cecah air asam...hihi

wantie said...

kalau akak le, makan sekor tak cukup dik oi..

adei.. rasa mcm nak balik buat la pulak

Rasp said...

takmo kawan....
sajeeeee jer kan bagi i terkecur ;)

Yumida Huda said...

sedapnye! lama dh x mkn ikan bakar
cicah dgn air asam...mcm nak keluar je air liur ni

JunAina said...

Air asam lebih kan cabai melaka...meleleh ayaq mata wehhh...

Vee said...

adoi ... ada seekor ikan bakar yg blm saya makan lagi ...

asha hana said...

sedapnya. hana memang suka ikan bakar cicah kuah asam. awesome rasa dia. haha

#ada dekat ipoh ea? kampung sana ke? heehe

Nastyna said...

Nakkkkkkkkk.

Kathy R'bain said...

sedapnyer..

Rosmiza Ali said...

Sedapnya ikan bakar cicah air asam.. Kalau ratah macam ni 5,6 ekor pun lalu lagi nih.. Nak2 plak makan time ujan tengah lebat kat luar tu kan.. Pergh! Nangis.. Hehe..
Mieza Suri Shaklee

Puan Kutu said...

sedapnya..tp sekor je ikan cukup ke?hehe

Farhain Azmi said...

air asam tu yg bt kecur air liur yong

Montana said...

alamak..ikan bakaq

Khir Khalid said...

Aduuii lapar lah.. sungguh menyelerakan.. blog ni bnyk yg sedap2 sesuai dgn selera sy.. syabas.. :) :)

suka suka said...

Favourite akak juga ni... tak sedar menambah nasi...

Fazleyatul Aini said...

woih bikin keliuran ni!

dak-eiza said...

uiii sedap nih, mkn taim ujan2 pulak
botingkek-tingkek la selero hihi

Myra Jay said...

Lama dah tak makan.. slurppp :D

dilaella Ella said...

sedapnya..terus lapar hehe :)

hainom OKje said...

Sedapnya Ad...dulu masa Okje keje kalau makan ikan bakar ni mmg buh air asam banyak banyak...sampai tenggelamlah ikan tu hehe

Khai♥Rin : anies said...

prefer ikan pari...sbb trus ngan tanpa fikir tulang ;-)

Rapunzel Cikilolo said...

air asam... kecur air liur...

Deqla Manjew said...

sape buat ni dear..? nyum3...

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Mmg terbaik la.. fav akak jugak nie.. =D

Aefa Aerisya said...

perghh.. teringat mkn ni kat kl.. lapaq~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...