Monday, 30 December 2013

Green Green Grass By The River



Assalammualaikum..selmat sejahtera..



Aku tak tau nak letak tajuk apa..huhu..maaf kepada kawan kawan yang ada mengunjungi blog aku..aku private kan kejap..sebab aku nak tukar blog ni...aku tukar hijau pulak..sebab nampk menyamankan...aku tak bw sekarang seab aku sibuk kerja..nanti ada masa aku g blog kengkawan ok...


Terima kasih kepada kengkawan yang masih sudi datang ke blog aku eh..nanti aku postkn cerita cerita yang ada..sekarang ni aku dengan tido tak cukup..adoi..huhu..ok..ni aku nk siap siap g keje..karang aku bw blog kengkawan..



22 comments:

paridah said...

wah wajah baru..cantik..

adrianna syaz said...

Tima kasih akk paridah ^_^

Affy Afiqah said...

cantikkkkk...memang tenang warna hijau ni yana :))
patut laa ika buka blog yana tak boleh rupanya renovate hukhuk
takpe settlekan dulu keje yana k :)

adrianna syaz said...

Ika..hehe..nnti sya bw blog ika eh..lama x jenjln ni..^_^

Mime MF said...

wah dah berubah wajah..hijau..memang sejuk mata memandang..hehe :)

Akeyla Azmi said...

wahhhhh betul sgt nyaman hihihi

nohas said...

ku lihat hijau...selamat bekerja..

asha hana said...

nyaman je masuk blog dia nie. huhu take time dear. jangan rush2 sangat. take care :)

HeNRieTTa JoSe said...

hijau...sjuk mata memandang....kerja kerja jugak,kesihatan kena jaga yea...nice picta...suka tgk titisan hujan....

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan salam singgah sini dik...rindunya akak dgn adik Yanna ni..cantik blog skrg...sejuk dan tenang jiwa kita tengok...

Cik Puan said...

pergh,..rase nyaman jeee tengok blog ne....patoto pon cik rase ade yang kurang kat bloglist cik...

Liza Licha said...

dah berubah wajah .. huhu..
sorry licha xsempat singgah sebab cuti kt kampung

eita said...

memang nyaman pun singgah sini...


comel sungguh gambo tu

Azian Elias said...

berbaju baru ye..

HeNRieTTa JoSe said...

PSS...hehehe...rietta pown dulu pernah pkai sabun susu kambing...wangi...susu beras pown wangi jugak...tu yang buat rietta suka tu...

Khir Khalid said...

Wahh syaz.. cantiknya blog ni.. sungguh menyegarkan.. best.. :)

Gee Lion said...

wooo.. hijaunya.. dah macam lepak kat padang je rasa.. :p

Anne Nurain said...

tenang je rasa masuk blog ni..
gambar tu sya ambik sndiri ke? cantik la titisan air tu.. :)

Abak's Role said...

Pandai ambil gambar.. hijau warna kedua kegemaran abak..hehe

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

warna hijau menenangkan.. :D

Niesa said...

maaf ye baru sempat nk menjenguk ke sini..semoga adriana sihat2 selalu..

Muhammad Khairuddin Lim said...

cantik.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...