Tuesday, 31 December 2013

Thanks To You



Assalammualaikum..selamat sejahtera..


Aku baru dapat berehat je ni..baru balik keje dan makan nasik..hoho..abes la diet aku.perut aku sakit la..rasa macam nak kena gastrik pun ada dah ni..adoi..harini walaupun letih..rasa okla jugak..kurang kurang aku ada kawan kawan yang boleh sembang sembang,gelak2.takde le aku bosan,duk pikir menda lain..tadi aku join join kengkawan aku menyanyi..hehe.menyanyi lagu ni..


Tinggi nada lagu ni..jenuh aku nyanyi..huhu..nasib baik macam sedap je sora aku..haha..(perasaan...hehe)

Terima kasih kat kengkawan blog yang masih sudi geng2 dengan aku.ni..aku amat terharu..walaupun aku tak bw blog kengkawan,kengkawan tetap datang blog aku dan sudi mengomen..terima kasih2..i love you all..hehe..


Dan sejujurnya..aku bersyukur dengan apa yang terjadi kat aku 2 minggu lepas..sekarang aku rasa lebih bersemangat untuk segala galanya..dan aku dapat kenalpasti siapa yang betul betul ambil berat pasal aku atau sebaliknya..

Dan untuk dia.. @AA..terima kasih untuk segalanya..dia mengajar aku supaya lebih menghargai diri aku,orang yang menyayangi aku..dan orang yang mungkin akan menyayangi aku nanti..ok..itu aje..saja nak menaip jugak..ngeh. ngeh..mari kita tido..mata sudah mengantuk..






31 comments:

Mia Liana said...

kak mia pun baru sempat nak datang sini...

adrianna syaz said...

Tima kasih kak mia..sdi snggh ^_^

Khir Khalid said...

T kasih diatas ukhwah persahabat berblogging.. salam ceria sentiasa.. :)

nurbijen said...

Lagi favourite saya jugak tu :)
Have a good rest :)

Kisah Si Dairy said...

LAYAN LAGU SAT

Fazleyatul Aini said...

macam tu la. jangan sedeh2 k

aTieYusof Family said...

teruskan hidup dgn happy ye sis..takmo sedih2...:)

Rasp said...

wahhh leh jadi recording retis lah ek sis hehehehehe...
if i lah yg nyanyi ...
mau malaysia dilanda ribut taufan hujan lebat setahun oooooo hahahahahaha...

take care dearie and happy new year....
semoga tahun baru ini akan lebihhhhhh memberi makna buat diri u ... hugssss

Rai Ourkizuna said...

there's always something to learn dari sesuatu yg berlaku.. cuma, kita akan belajar lebih banyak dari kenangan pahit berbanding kenangan manis.. take care syaz :D

Azian Elias said...

sentiasa redha dgn ketentuan, INSYALLAH..

HeNRieTTa JoSe said...

Yeap....biar yg berlalu itu terus berlalu....u r a newgirl that much better than u used to be...take care yea...

Puan Mell said...

love yu too.. blog wajah baru.. hijau jer.. damai.. t.care.

Muhammad Khairuddin Lim said...

tahniah..blog wajah baru...semoga hubungan bertambah erat.

Sally Samsaiman said...

I'm here...and always be :)

Kathy R'bain said...

blog wajah baru..sweet..

Vee Lea said...

Aha! New look!! Lama tak jenguk sini, sorry. Very limited time sebab kerja. Huhuhu. Anyway, I hope 2014 will be a better year for u :) *hugs!

Vee Lea said...

Aha! New look!! Lama tak jenguk sini, sorry. Very limited time sebab kerja. Huhuhu. Anyway, I hope 2014 will be a better year for u :) *hugs!

Haryati Faizal said...

baru sempat nak BW kat sini...

Abak's Role said...

Huhuhuhuh.. lagu ni boleh tahan jugak...

Asha Lya said...

wah blog dah berubah cantik la...kita dah masukkan syaz kat bloglist kita :)

Norhasniza Khalid said...

mama singgah dan selamat tahun baru ye dear...

Boleh jenguk mama di sini.. Mamaniza.com

Cik Puan said...

Selamat menyambut tahun baru ye yana...semoga tahun 2014 memberi kite lebih kemanisan...

Wak Gelas said...

salam hujong tahun dr wak yg jauh dimato yee.,ehHHee

anajingga said...

heppi new year dear adrianna...semalam adalah kenangan hari ini kenyataan dan esok penuh harapan..sayang adik kak ana selalu..thank you so much..it's raining here..

Gee Lion said...

tenkiu jugak adrianna sebab sudi jenguk belog saya kadang2.
memang best bila dapat kawan susah senang bersama2 nih. saya doakan yg terbaik utk cik adrianna. selamat tahun baru masihi & semoga 2014 menjadi tahun yg lebih baik berbanding tahun2 sebelumnya.. (:

asha hana said...

life must go on. we must move on. hey geng blues kita tetap geng. haha :D

Hainomharyani Suratman said...

Wah dedikasi khas utk si dia ke Ad....

Ren Oh. said...

pass is pass. now let's rock with our future!!!!

Niesa said...

tahun baru,kisah baru,hidup baru dan semoga semuanya baru2 ya.. :D be strong!

Wirda Amir said...

Assalamualaikum...

Syukur kpd Allah atas setiap anugerah...moga bertambah baik dlm kehidupan...

Deqla Manjew said...

xmo sedih2 lagi yer.. syaz cuma hilang keksh kot.. deqla ni lagi sedih tau.. hilang mak ayah.. anak yatim piatu dah.. hukhuk.. lagi sedih.. hilang separuh nyawa rasanya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...