Wednesday 1 January 2014

Cupcake Dan Bloglist



Assalammualaikum..selamat sejahtera..


Aku tengah keje ni tapi tak ramai orang pun..jadi aku amat boring disini..rasa nak tido tido dah ni..huhu.tadi aku buat cupcake untuk anak sedara setengah..untuk kawan2 aku setengah..lambat aku pegi keje tadi..tunggu kek punya pasal..hee..


Cupcake coklat dengan vanilla

Aku buat lelaju ni..tak tau la macam mana rasa dia..huhu..ni karang kalau rajin rajin aku nak susun bloglist aku..dah campur2 dah semua ni..adoi..kengkawan yang nak masuk bloglist aku bagitau la eh..senang sikit aku nak bw blog kengkawan nanti..ada ke yang nak tengok muka aku yang pemalu ni?


Muka blues aku..ngeh..ngeh..

Masa ni aku rasa aku posing cam top big bang dah ni..gambar amik sendiri la..kawan kawan aku sapa je yang terer amik gambar.karang aku suruh amik gambar muka,diaorang amik gambar kaki..hoho

p/s: Maaf kepada kawan kawan keje aku..ngeh..ngeh..selalu aku je yang jadi potograper tak berbayar diaorang..


51 comments:

NinaAz said...

rajinnyaaa. nk g keje pun smpt lagi buat cupcake yg comel2 ni yea. hehe

Sally Samsaiman said...

hahaha...mana sally punya sya...??? hahahah...pehlisss la masukkan saya jd bloglist anda *begging face*

yanchii said...

Nak cupcake jugak :) Yan dah lama letak kak adriana dlm bloglist Yan :D

yanchii said...

Nak cupcake jugak :) Yan dah lama letak kak adriana dlm bloglist Yan :D

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dik Yanna...comelnya cupcake tu...akak nak belajar buat cupcake ler..

Niesa said...

rajinnya buat cupcake!mesti sedap punya lah tu..

Cik Puan said...

wahhh...menyempat jugak buat cupcake sebelom g keje....

#ehemm...ehem.....cik ade ke masok kat bloglist yana??

Affy Afiqah said...

nak cupcake nak masuk bloglist miahahaha
entry yana yang ika nampak dulu...sebelum off lappy..ihiks...rinduuu :)

Mia Kassim said...

Comel lah cup cake tu....rajin buat walaupun kelam kabut pegi keja. :D

dear anies said...

Nk resepi

nuyui a.k.a miss YUI said...

nyum2..sedap..

suka lgu kat blog ni =)

Sweet red cherry said...

salam yana..

alalala..comelnya cupcakes..cantik la..nak satu bleh?heheh..blog yana pun dah cantik macam yana juga cantik..

Unknown said...

Sedappppp! ;)

suka suka said...

Adrianna comei.. Blog skwr memang dlm bloglist akak.. nak tengok update cake, hujan dan lukisan :) .. yg rajin komen akak biasanya ada la dlm list tu

kakitravelkhairuddin.blogspot.com said...

sedapnya..

Unknown said...

nak cupcakesss..nak masuk bloglist gakkk..huhuuhu

Ren Oh. said...

DAT cupcake. perghhhh. aummmm

Anonymous said...

haha hana pulak memang suka bergambar dan jd photographer tak berbayar cuma kadang2 nampak yang muka tak ikhlas jd gambar pown jd tak cantik. hahaha :P

Gee Lion said...

rajinnyer dia buat.. comel plak tu... <3

nohas said...

cutenya cupcake..

Unknown said...

rajinnya sya.. nak jugak cupcake tuu.. hehe..

Vee said...

wajah blues yg menggoda . ahaks . topup inti dear .

Vee said...

Me! Wanna be in your blog list too :D Hehehe..

plain83 said...

cupcake sempena tahun baru 2014? cumil mcm tuan dia aih... ;3

Khir Khalid said...

Sy nak join bloglist.. :D

aswaleyla said...

ok, dapat jugak tengok akak akhirnye . cantik ... akak, nak jadi bloglist . hehehe .

norhasnizakhalid said...

tengok gambar ye dah tahu...aaaaa.. mesti sedap ni.. :)

Boleh jenguk mama di sini.. Mamaniza.com

AtieYusof said...

Kelam kabut pun sempat buat cupcake.. rajinnya sis...cantik plak siap nya tu..:)

norhidana said...

cer antar 5-6ketui kt akak gak

Cho Zila said...

teringat kat adik akak yang selalu amek gambar ke laut gak ... takper selfie sekarang dah trend..
rajinnyer dia... akakni yang anak mintak sebab nak bawak sekolahpun tak buatpun...

Mime MF said...

amboi comeinya cupcake dia..nyum2..hihi gmbr awak ke? mata lawa~ ^^

dayangredzuan said...

cantik cupcake..kite buat jgk cupcake smlm tp hasilnye x beshhhh :(

Unknown said...

wahhh..cupcake! fav!!

Mell Mariann said...

comeynya cup cake.. geram tengok aih.. u mmg ade dlam bloglist mell tahu.. hehe

Fazleyatul Aini said...

nak sket !! hihi

DILA ELLA said...

wah comelnya kek, terus lapar kek hehe :) cantik mata yana :)

sobri yaacob said...

owh inilah rupa tuan blog.. so cute he..he.. P
lawa cupcake ya.. mesti sedap..
eh sana nak msuk dlm snarai bloglist awk ya? he..he.. eh bkan dah lama ke sama2 blog ada dlm bloglist masing :)

Kakzakie Purvit said...

Dahlah cumil, cantik lagi warna pilihan buat kakak rasa macam nak ngap aje..

Selamat tahun baru dari kakak.

Sarah Talib said...

cupkek cantik mesti sedap...tuannya pulak cute..selamat tahun baru.

Cik Itah said...

comel cupcake nya hehe

Unknown said...

alahai...comelnya cupcake tu!nak makan pun sayang ni,suka vanila^^

Syamimi Saad said...

comelnya cupcakes tu...mesti sedap kan..

Puan Kutu said...

cupcake comel..cik empunya blog pun comel gak.ehehe

Puan Kutu said...

cupcake comel..cik empunya blog pun comel gak.ehehe

wanariahamiza said...

Lama tak ziarah sini, lama jugak tak tengok gambar-gambar kek yang sedap! ush.

licha said...

singgah :) lama tak datang. sorry la. licha demam seminggu. ni dh ok balik boleh jalan2. hihi..

TelingaBulat said...

lame xmkn bnde alah ni ;) manis kn tp biskut nyee hehe ranggup

Fiza Aizzawa said...

top syaz punye.. GD fiza punye.. hehe.. perasan kan fiza nie...

Azhafizah MN said...

cupcake comel mesti sedap punye.eh..teringin jugak masuk bloglist syaz :)

Mizz Aiza said...

comel cupcake tu.. akak nak masuk bloglist juga boleh? http://www.mizzaiza.com/

Unknown said...

comelnye cupcake.. secomel org yg buat tu. heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...