Saturday, 4 January 2014

It's Easy To Say Sorry But...




Assalammualaikum..selamat sejahtera..


Selamat berhujung minggu kepada semua kengkawan..maaf sebab ada lagi kengkawan yang aku tak sempat nak bw..aku sangat sibuk hari ni..maaf eh..nanti aku bw pelan pelan ok..tadi petang..aku pegi aeon..pusing pusing cari baju.tukar style la.nak bergaya macam k pop..haha..aku cakap kat anak sedara aku,aku beli baju macam tu sebab nak ngorat top..digelak kan nya aku..hohoho..ceh..anak sedara aku cakap top pun tak teringin kat muka aku ni..sampai hati ok..merajuk la camni.hehe



Hujan bawak sampai kepetang kat sini..memang aku dah felling2 nak tido..tapi sibuk punya pasal..memang tak tido la.dalam sibuk sibuk,.aku dapat mesej dari dia..dia cuma mintak maaf kat aku.aku rasa..dah takde apa yang nk aku maafkan kut.sebab aku memang dah maafan dia..walaupun cukup banyak sedih sengsara yang dia bagi kat aku..jadi..kepada dia,tak perlu lagi minta maaf kat aku..aku maafkan dia seikhlas hati aku..


Patut aku yang bagi ni kat dia..

Tadi aku ada jumpak dengan seseorang yang patut aku sayang dulu..tapi sebab aku pilih dia,aku tinggal seseorang ni..sekarang bila keadaan jadi macam ni..memang aku tak sangka..seseorang ni masih sudi jumpak aku,menemani aku,dengar cerita cerita  sedih aku,dan tengok titisan airmata aku...wuuu..aku sangat2 terharu dan berterima kasih kat sesorang ni..dia tetap ambil berat kat aku..tak kira apa pun yang pernah terjadi.sedih aku tetiba okk.rasa macam ada bawang je dekat2 persekitaran..wuuuu.. T_T


Aku rasa..inilah waktu yang tepat untuk aku terus melupakan segalanya..dan aku jugak harap dia dapat lupakan semua..jangan hubungi aku dah.aku memang tak pernah berharap dia kembali kat aku.semua yang terjadi ni pilihan dia.aku redha semuanya..dan harap dia sentiasa bahagia walaupun bukan dengan aku..aku ikhlas seikhlas ikhlasnya..

Untuk dia..teruskan tersenyum macam dulu..tak perlu sikit pun mengingati aku..sebab aku rasa itu dah tak perlu... 



Waktu yang tepat tuk berpisah - sheila on 7



Dan bila kau harus pergi
Jauh dan tak kembali
Ku akan merelakan mu bila kau bahagia
Selamanya disana walau tanpaku

Ku akan mengerti cinta dengan semua yang terjadi
Pastikan saja langkahmu tetap berarti

Bisakah aku tanpamu sanggupkah aku tanpamu oo.....

Sehangat pelukan hujan saat kau lambaikan tangan
Tenang wajahmu berbisik
Inilah waktu yang tepat tuk berpisah
Selembut belaian badai saat kau palingkan arah
Jejak langkahmu terbaca
Inilah waktu yang tepat tuk berpisah

Ku akan pahami cinta
Dengan apa yang terjadi
Pastikan saja mimpimu tetap berarti

(*)
Aku tak pernah mengharap kau tuk kembali
Saat kau temukan duniamu
Aku tak pernah menunggu kau tuk kembali
Saat bahagia mahkotamu bila kedamaian selimuti

Jangan kau kembali...


35 comments:

Abak's Role said...

Bersabarlah...InsyaAllah... ada hikmahnya..

Mardiah Diana said...
This comment has been removed by the author.
Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan selamat berhujung minggu dik Yanna...setiap kejadian pasti ada hikmahnya...jadi adik Yanna tabah dan sabar dalam menempuh segala rintangannya...

suka suka said...

Semoga sabar menghadapi segalanya...

Bbwana adienia said...

Morning dear yana..

sya harap yana terus tabah dan kuatkan semangat k..apapun, hidup perlu diteruskan..jangan jadi lemah..jadilah orang yang kuat semangat..hidup yana!heheh..

Lieya Von Jay said...

hai sya, mcm cerita sponge bob yg pasal bawang tu. hikhik :) sya sabar ok .. i know u are a very strong person . after all u had endure everything . ^_^

Am_Mir said...

Besabarlah akak ... =)

Ayue Idris said...

btol tu..things change..people grow..dont wori k..ape yg terjadi ade hikmah die..chill ('',)

neway, jemput join GA ye~
http://mii-and-himm.blogspot.com/2014/01/birthday-giveaway-by-cik-ayue.html

paridah said...

tersenyum dibasahi hujan...

Sobri Yaacob said...

siapakah top?? penyanyi atau plakaun k pop :)
byakkan bsabar ok

Nur Shafiq said...

chil dear sis :) something bad sometimes revealed something new much
good
for us,in the end of day :)

Cik Puan said...

tak pelah yanna....tu bukan jodoh name nye...ikhlaskan je lah perpisah tu ye darlink..In shaa Allah ade hikmah nye tu..

Mia Kassim said...

Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya....

Ina Amani said...

Huuu sedihnya ;...;

sabarnye kak. Allah knows the best.

Anne Nurain said...

sabar la sya.. semua yang berlaku tu ada hikmahnya.. mungkin si dia memang bukan takdir sya.. keep smile! :D

Vee said...

ada masanya kita mmg perlu nekad tinggalkan semuanya . Kita juga perlu gembira dan cari bahagia kan ! ... teruskan melangkah dengan senyuman dear ... allah sentiasa ada bersama kita .

Ezy Loy said...

smge trs tbah hadapi dugaan idop..
ade hikmah disebalik pe yg terjadi..
=)

Muhammad Khairuddin Lim said...

Hujan....sabar le.

memmetlenggeng said...

Bersabarlah dalam dugaan hidup ni Sya ye. Ramai yang menyokong Sya dari belakang. Akak sibuk hujung tahun ni, dengan anak nak sekolah lagi. Jarang BW dan wassup sekarang. Yang penting Sya dah pulih, walaupun masih sedih, hidup mesti diteruskan

Gee Lion said...

biasalah, kadang-kadang ia memerlukan orang yang salah sebelum kita berjumpa & menghargai orang yg tepat. yg selayaknya utk kita. jadi semua perkara yg berlaku ni ada hikmah di sebaliknya cik adrianna.. (:

Khir Khalid said...

Setiap kejadian pasti ada hikmahnya.. Semoga Syaz sentiasa ceria.. :)

Hafiza AizZawa said...

jgn sedey2 syaz.. top kan ado.. hehe..

amirul imran said...

terus bersenyum!!! insyaALLAH ada yang lebih baik untuk kita.

asha hana said...

apa yang berlaku ada hikmah. jangan mudah mengalah dear. owhh mcm mana hana nak ceriakan warna hati yana yang tengah blues nie? hehe keep smile dear :)

Kathy R'bain said...

ada hikmah di sebalik duka..

Mime MF said...

sabar ye..ada hikmahnya...mungkin Allah mahu beri yg lebih baik utk awak;)

PakcikLie PCL said...

alahai sedihnya..Yana perlu kuat utk hadapi semua tu...ada org perjalanan yg dilalui sangat mudah dan indah..bersabarlah.

Rapunzel Cikilolo said...

syukur atas semua yg terjadi dan mulakan hidup baru. okey?

Akeyla Azmi said...

Ala kak addy ;(
Jgn sedih ah qila pon sedih ni hm.
Yes. Fall hard :(((((((((((((((


STAY STRONG TO BOTH OF US!!!
ILY N I KNEW IT. U CAN DO IT.!
go girl!!!!!!!!!!!!!!!

Farhain Azmi said...

hmm.. be strong ok yana.. anything nak luah apa2 ke just pm kt FB yong ye.. u re my bff since we start blogging.. :)

Amanina Mads said...

memang senang je kan lelaki ckp maaf.. tp kita sebagai perempuan ni yg terseksa dan sedih.. semoga sya terus tabah. ada org yg lebih baik utk kita :)

Azhafizah Md Nor said...

lupakan segala kenangan yang sedih tu syaz..mulakan dengan sesuatu yang baru yang lebih menggembirakan..tahun baru ni kan. :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

pasti ada hikmah d atas perpisahan itu.. akak dulu lagi teruk, setiap kali clash mesti akak tukar no phone, jadi ex-bf memang tak dapat hubungi akak lagi.. kat fb pun akak siap block si dia, hehe.. zalim betulkan..

Deqla Manjew said...

life must go on.. perasaan berpisah dgn kekasih xkan samanya dgn perasaan bila kehilangan ibu kedua ibu bapa kita.. hukhuk

TelingaBulat said...

tb pernah dgn ex tb bercinte 9thn lebih last2 xde jodoh.die pn kawen..now die da bercerai..tetibe carik tb balik.even tb da tukar no,alamat uma, n semuanye..bile tb bls say hye aje.tetibe dpt email dr ex bini die meroyan2.hah pucuk pangkal nye kite jgn ade ape2 lnsung ngn ex kite lg better

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...