Thursday, 29 May 2014

Cintan Cintun..(@MNS)



Asalammualaikum..selamat sejahtera..


Sebenarnya aku malas nak tulis entry2 luahan perasaan..sebab tak pandai aku nak menaip.huhu.tapi takpala..aku taip2 jugak la.aku sebenarnya suka sangat bercinta..haha..aku tak kisah walau banyak kali manapun cinta aku tu kecundang di tengah jalan ke apa ka..tetap aku gigih nak bercinta jugak.sebab apa?sebab aku rasa bila bercinta ni..semangat tu bertambah2.dan bila bercinta ni terasa daun2 berguguran,bunga bunga berkembangan,burung burung berkicauan..nyaman bangat la kononnya..



U,me n po..(sweet memory :'( )

Tapi tu la..ada pulak yang tak bestnya kan..bila putus cinta tu..rasa macam kosong..tambah bila ingat kenangan sama sama.tapi aku memang suka perasaan putus cinta tu.masa tu baru kita terpikir salah2 kita kat dia,duk pikir kalaula masa boleh berpatah balik ke keadaan dulu2.sekurang kurangnya ada kenangan manis yng buat kita tersenyum masa dedulu.jadi aku tak rasa kita kena sedih2 sangat kalau dah putus cinta ni.kena senyum banyak2 dan bertabahlah.




Mungkin nanti akan ada yang lebih baik dari dia untuk kita.kita mungkin nak mencari seseorang yang sempurna untuk hidup kita..tapi mana ada orang yang sempurna kan.jadi aku pun dah selalu cakap kat diri  sekarang.cari seseorang yang dapat menerima kekurangan diri kita seadanya.kita pun lagi bagus kalau mendoakn ja kebahagian si dia.walaupun bukan dengan kita.sebab dia pernah jadi orang yang kita sayang satu ketika dulu kan?





Aku pun tak tau nak taip apa dah..huhu..kepada MNS..aku nak ucap terima kasih bebanyak sebab dapat memahami diri aku dan bersabar dengan aku yang garang dan suka berangin angin ni..huhu..bertabah ja la eh..



MNS..jangan perasaan muka anda macam pelakon cucu menantu ni eh.,saya terasa mau gelak guling2..haha







13 comments:

Khir Khalid said...

Cinta itu indah.. kdg kala cinta itu ibarat hujan.. mendamaikan.. memalaskan tetapi menyejuk dan merehatkan.. :) :)

adrianna syaz said...

@Khir khalid..

Sgt bersetuju en khir..hehe ^_^

Hafiza AizZawa said...

cinta dan putus tu semua pengalaman.. ia mengajar kita syaz..

lia said...

cinta.... all feeling in da world ;)

aTieYusof Family said...

Indah sangat bila dilamun cinta..hehe..semua pengalaman tu akan mematangkan kita sis..:)

mama_ka0ri said...

Yup...mmg seronok bila bercinta...lg best kalau bercinta lepas kawen...dpt plak suami satu kepala...hihi...

Sis Vee said...

alhamdulillah ... semoga samapi ke jinjang pelamin ... dah bunga dlm tmn tu ... hehehee

timm bill said...

bercinta zaman sek jer..masuk universiti troih single..huhu..

Deqla Norumara said...

MNS tu teman pengganti ke? wahh.. moga bahagia ye dear.. sgt setuju.. indahnya perasaan cinta tu.. putus tu mmg sakit tp lama2 kita akan tahu itu smua ada hikmahnya..

HeNRieTTa JoSe said...

Xpe...be strong....bercinta aje lagi....as long as both of u r happy....

Ren Oh. said...

hey you know whut, i love the feeling when we're in love. maksud ren, sumer bende nampak indah tau. hahaha.

Mia Kassim said...

Putus cinta memang terasa sakitnya tapi kena terima seadanya...mana tau lepas ni ada pengganti yang lebih baik :)

Azhafizah Md Nor said...

semoga di pertemukan dengan jodoh yang baik..aminnn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...