Wednesday, 7 May 2014

WW Mulberry



Assalammualaikum..selamat sejahtera..


Takleh tulis bebanyak..hoho



Depan rumah mak ^_^





24 comments:

Nurzakiah Hanum said...

singgah pagi rabu

aTieYusof Family said...

Cantik nya...! :)

Azhafizah Md Nor said...

unik sangat pertumbuhan mulbery ni :)

nadia rashid said...

baru tahu pokok ni kalau dicantas..banyak buah akan menjelma...sebelum ni yg sy tanam..gila berdaun saja...hihihi

anajingga said...

waalaikumsalam dan good morning syaz.. :)

Hafiza AizZawa said...

putik lagi tu...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Selamat pagi...tak sabar nak tgk buahnya..dah berputik tu!

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik gmmbr2 ni.. first time nmpk pokok ni..hihi

Nafira usof said...

OOoohh.. uniknyeee.
pertama kali tengok!

Sis Vee said...

buah apa ni ... cherry ? mulberry ?
nice picture .

Kakzakie said...

Kakak teringin nak tanam tapi tak terjumpa lagi benihnya..

Cik Itah@RRP said...

salam. nice!

Farah Waheda Wahid said...

terasa nak tanam pulak... cita cita kemain kann?

memmet lenggeng said...

dia macam leletup kan sya? akak suka gak buah ni dulu

Abak Lorong Cinta said...

Subhanallah..cantiknya

Nurul Farahizzati Zakaria said...

mulbery? first time dgr..

Nurul Farahizzati Zakaria said...

mulbery? first time dgr..

husna zahidi said...

buah ni kalau merah masam, tp kalau hitam manis je kan..:)

Tihara said...

nanti letak gambar dia dah masak pulak eh..teringin nak rasa :)

Puan Kutu said...

cantik pokoknya..mesti brseri laman rumah mak..:)

Nastyna said...

musim dia ker skang ni? amboiiii nak tunggu spring jugak tuh hehehee.

Malay-Kadazan girl said...

Dah booking booking ke bahagiannya :)

Nurul said...

Menjadi mulberry tuh... nak tengok bila dia masak nanti... :)

hainom OKje said...

Nak menanam mmg tak terniat Ad ...tengik bolehlah hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...