Monday, 2 March 2015

Wholemeal Loaf Yang Gebu Gebu




Assalmmualaikum..selamat sejahtera..

Mari kita membuat roti..hehe..ni roti yang aku buat sendiri tau..hehe..wholemeal punya..memang sedap..tambah kalau sapu butter atas dia...dan bakar kejap...hebat~~hehe


Memang gebu2 aja..


Ni sebelum dipotong ya..

Dulu nak makan roti,kena beli..sekarang..kalau rajin..sila buat sendiri ja.haha..aku tengah keje ni..krg rerajin aku bw eh..^_^



17 comments:

Nurzakiah Hanum said...

x kisah

nohas said...

sapu garlic butter..sedap ni..

lia ummiirfan said...

rajinnyaaa... hihi..

Ezy Loy said...

pos kat cni satu!
hihi

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam riana,
gebus hokeyh
nak sebuku he3

Puan Kutu said...

nmpk cantik menjadi rotinya.nak resepi!

Nazlee Ismail PCL said...

tauke roti boleh kaya woo..kalau sapu dgn kaya selalu..lama tak singgah sini. adriana syaz apa khabar?

anajingga said...

pasni tak yah fikir nak beli dah Yana :)

plain83 said...

terernya yana buat roti, gebu dan mesti tak berat langsung kan? ai pernah try buat roti tau, berat jadinya... tak gebu langsung, hahaha sedih! X3

norhidana miswan said...

blh lah akak oder nih... akak nk bt sndiri mmg takde lah hehehe

siti alfakhishah aman said...

kita suka.. nak resipi pls :)

suka suka said...

teringin juga meroti.. tunggu nak beli bm dulu... zaman bila la akak boleh on meroti tu ya!

Bbwana adienia said...

wah, makin hebat yana ya..dah buat roti pula..memang nampak kegebuannya di situ :)

Khir Khalid said...

Wow.. bestnya.. makan cicah teh o pun syok ni.. sapu butter sekali.. menyelerakan.. :)

Sylarius Yusof said...

Roti loaf ni memang awesome kalau pekena time panas-panas keluar dari oven. Terbaik la.

Affy Afiqah said...

adehhhhh, singgah blog sya je mesti perut ika krukkk kruukkk hahahah T_T

Nastyna said...

uishh ni roti bantal kami panggil ni.. gebus gebas cicah kari huhuhu. miss u dear... very maccccch. hehhehee
pssttt.. is that u on top right? alast... dapat tengok tuan diri :) so beautiful.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...