Tuesday, 4 August 2015

Cupcske Fondant



Assalammualaikum..salam sejahtera...


Aku menaip balik.hehe..aku sangat sibuk..huu..nak ucap selamat hari raya kat kawan kawan blogger..hehe..nak menaip pun tak sempat..raya aku pun tak balik kampjng pun.,raya kat ipoh ja..duk melayan tetamu yang datang kat umah mak.aku takdak idea nk tulis lagi ni.hehe..aku buh gambaq sebahagian kek dengan cupcake yang aku buat sepanjang puasa dan lepas raya haritu..



Cupcake fondant cambest..hee



Cupcake fondant tema raya

Nanti aku taip2 lagi..tengah keje ni..huhuhu..








9 comments:

Asha Lya said...

Cntik2 la syaz, pndainya deko..slm aidilfitri

Bbwana adienia said...

Wah sibuk sangat ya yana..byk order tu..alhamdulillah.. Masyukk laa..apapun, take care ya..miss uuuu..

Ija Rased said...

sedapnye
#singgah syawal

Puan Kutu said...

comelnya cupcake..selamat hari raya!

Mardiah Diana said...

salam singgah sini dik...wahh...cantiknya cup cake tu...

norhidana miswan said...

cantik dik... ptt la lama senyap je... bizi ngn business yek

eita said...

ya allah..comel nyer...kalau comel gini..nak makan pun sayang...

Dilaella Ella said...

salam aidil fitri,cantik2 deko kek tu..

Farhain Azmi said...

makin cantik cupcake yana tu.. hai dah lama yong tak singgah sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...