Saturday, 22 August 2015

Rindu Blog



Assalammualaikum..selamat sejahtera..


Lama nya aku tak taip taip kat sini,hehe..kalau tak dulu..seari sampai berapa entry aku nak letak,,hehe.sekarang nak taip satu sebulan pun payah.,haha,,sori la kengkawan..aku takdak idea la sekarang.,idea suma abes..sebab kekadaang aku letih dengan keje dengan tempahan.bukan tak rindu kat blog aku ni.,kat kengkawan..huuu..ntah ada lagi ka kawan blog yang ingat aku ni.,^_^





Bagi yang kenai2 blog ni dari memula,,mesti tau ceta ceta aku dulu..masa cerita2 sedih dulu,hehe,,segan aku bila baca baca balik.haha,tapi kekadang best ja..dah macam diary aku ja kat sini,,tempat aku luah perasaan.,heee..dulu aku suka buh resipi.,gambaq2 kek,,gambaq2 lukisan aku..pastu quote2..aku bukan pndai nak menaip apa pun..hehe..ayat byk lintang pukang ja.,arap la sapa2 yang baca paham.ngeh2..



Aku cuba nak berblog macam dulu balik..ambik masa balik tuk aku menaip mcm dulu balik kut.aku perlukan semangat baru tuk terus menaip.,hehe..jumpak dah kut.,hee..jadi nanti aku cerita pasai dia kat entry2 yang akan datang eh..nanti aku bw blog kengkawan pelan2..huuu..



4 comments:

paridah said...

selamat berhujung minggu semoga terus bersemangat blogging.

Fazleyatul Aini said...

aku asek tgk gambo kek ko je kat wechat tau x
bak sket !

Asha Lya said...

Lya msh ingt memula brblog dulu smpai la ke hari ni hhehe...

Mardiah Diana said...

salam singgah sini dik...rindu juga dengan adik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...