Monday, 9 November 2015

Kek slice untuk dijual area ipoh



Assalammualaikum..selamat sejahtera..

Sekian lamanya aku tak menaip..ni aku taip balik.huhu..aku macam biasa..sibuk sampai takdak masa nak tengok blog kesayangan aku ni dah.sori2..aku nak letak gambaq kek yang aku buat semalam..cuti2,tapi macam hari kerja jugak la kat aku..heee..bape bijik kek setel semalam..pastu aku rasa nak pengsan..haha..ni kek kek nya..aku buat untuk juai slice2


Kek red velvet dengan cream cheese


Kek coklat dengan coklat ganache


Krk pandan layer 


Aku pun tak bape pandai nak deko macam macam lagi..jadk camni ja la hasilnya..hehe..kepada kengkawan dan pembaca blog ni kalau duk sekitar ipoh..kalau2 berminat nak beli atau tempah kek kat aku,boleh la whatapp aku kat no 0166301277 eh..kalau kawasan berdekatan,aku leh ja antakan..no delivery caj.hehehe..

Ok aku nak sambung keje balik ni..tima ksih sebab sudi singgah sini dan baca eh ^_^



10 comments:

paridah said...

rajinnya yanna buat kek2 cantik n sedap tu..

Nurzakiah Hanum said...

sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Angah said...

cantik dah tu, yang penting rasanya harus sedap...

Mira_Othman said...

Arghhh sedapnyaaaaa cake pandan tuuu yumyumm

suka suka said...

Assalam Yana... makin sibuk ya.. alhamdulillah.. banyak produknya..

norhidana miswan said...

terliur akak nengok tiga3 kek tuh...

bg akak dh ok lah deko tuh kalu nk jual slice2... sarat barat sgt pun serabut je... mcm ni dh sesuai rasanya

Nabihah Rose said...

wah sedap nya kek,cantik pulak tu keknya :-)

Nurul said...

Tengok je rasa dah sedap.. :)

Nurul said...

Tengok je rasa dah sedap.. :)

E'in said...

sedapnye!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...