Thursday, 28 January 2016

Lukisan lukisan



Assalammualaikum..selamat sejahtera..


Aku kat tempat keje..curi curi masa kejap tuk taip entry ni.hehe.kali ni pasai lukisan yang aku lukis2 2 ari lepas.aku macam biasa kaler2 dengan waterkaler..feveret..boleh melukis bila kat rumah takdak oder dari custemer..


Gooseberry dengan strawberry


Cherry


Rosehips

Nanti nak frame2 letak kat bilik keje..hehe..baru nmpak warna warni..dan bersemangat..

Nanti aku bw balik blog kengkawan.. ^_^





9 comments:

Angah said...

sungguh berseni tangan awak ni..kipidap

Nurzakiah Hanum said...

:) cantiknya

Cik Itah said...

pandainya melukis..cantik

Fazleyatul Aini said...

aku ni lukis orang lidi pon hodoh. takdek bakat langsung haha

mama ka0ri said...

lama x dtg jenguk ke sini...cantik lukisan tu..!!

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Kalau tangan dah berseni tu..
Lukis apa pun cantik..
Akak ni lukisan lah yg paling blur :P

norhidana miswan said...

org kalau ada seni... simple camni bt sambil ttp sebelah mata...
org keras tgn mcm akak perah tenaga sehabis boleh tp msti hasil mcm haram hahahha

nuyui a.k.a miss YUI said...

kretif sgguh..mmg berseni.

seraa rose said...

cantik.. sy sngt kagum dgn org yg pndai melukis..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...