Thursday 27 June 2013

exchange link bride to be


Assalammualaikum..selamat pagi...

Ya..aku tak tido lagi..huhu..best sangat duk blogwalking kat blog2 bride to be..semua best2..banyak idea diaorg.hu..tak macam aku yang ketndusan idea.wuu..


Aritu ada aku jenjalan kat pasaraya kat sini..tengok2 barang kawen..mahal la..jadi bos besar cakap nanti gi tengok2 kat nilai..pastu balik ipoh nanti,kitaorg nak survey kat jalan kuala kangsar ipoh..pikir pasal barang kawen ni boleh buat aku stress..huu..

Jadi..tuk hilangkan stress..aku pegi makan2..hee..menda yang suka dibuat dikala tengah rungsing2 ni..


Aku makan sikit ja pun..yang lain..dia yang tolong setelkan.semakin montel la kau.aku dah duruh dia diet.dia tak mau..tak muat baju kawen nanti,baru padan muka..aku gelakkan hahahaha kat dia 8 juta kali.

pas makan pegi tengok ceta superman..kenyataannya..aku tensen tengok ceta ni..nasib baik hero dia ensem..kugagahkan juga diri untuk tengok pai  habes.dah la aircond sejuk gila..ya la..satu panggung tu,10 orang je kut yang tengok..huhu


Oo..aku yang pemalu..pemalu la sangat..hohoho..

Ingat lepas balik dri tengok wayang,aku nak tengok2 kat intenet idea2 kad kawen,tapi belum apapun aku dah tetido dulu..haha..siap mimpi2 hero superman yang kacak tu..adoii..hahaha..jadi..nanti2 la aku usha2 idea untuk kad kawen tu..

Oo..lupa..kalau ada kengkawan blog yang jugak nak jadi bride to be tahun ni..sudi2 lah exchange link dengan aku yang ramah tamah ni eh..boleh jugak kongsi2 idea ni..aku paling suka yang diy diy ni..jimat budget..ketaq2 tngan kut nk keluar duit ribu2 untuk kawen..wuuu....

Jangan lupa eh..sudi2kan diri anda..

:D


14 comments:

✿Cik Cappuccino Latte ✿ said...

dh nk kawin ke,,heheh

Adriannasyaz said...

Hehe..ye yana.in shaa Allah hujung tahun ni..:D

OKje said...

Betul tu kat Nilai memang banyak jual benda benda gini pergilah...

Puan Eka said...

dah jumpa dah utk kad kahwen?

kita ada kawan, buat kad jugak,

nanti boleh add

https://www.facebook.com/zahra.bridal?fref=ts

Adriannasyaz said...

Harap2 dpt la yg under budget kan hainom..huhu..jimat2..:D

Adriannasyaz said...

Belum lg eka..tp idea tu dah ada..heee..tima kasih eka..nnti sya add fb kwn eka eh..:)

Unknown said...

superman xbest kan...kite masa satu jam pertama da nak tertido..huhuhu

btw, gudluck dear..hjg thn mmg xlama dah tu :)

Adriannasyaz said...

Huu..betul faezah..x best..hero je ensem...

Hehe..tq faezah..:D

Unknown said...

ooh ujung tahun ni ye...hehe semoga dipermudahkan segala urusannya nanti....

Sheila Salim said...

Assalamualaikum awak. thanks sudi follow blog sheila. bila majlis awak? wahhh mesti berdebar nak kawin kan?

Adriannasyaz said...

Waalaikummussalam sheila..welkam :D

Dalam perancangan tu mungkin dlm ujung thn ni shiela..hehe..sgt berdebar..tp apa pun blum prepare lg ni.hehe

Adriannasyaz said...

Ye hatimi...in shaa Allah.. :D..trima kasih ya..

Syamimi Saad said...

erm..B2B perak dari belah mana? ipoh ke?

Adriannasyaz said...

Ah ah mimie..ipoh..dkat2 je kita :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...