Monday, 8 July 2013

Gigih meletakkan nuffnang kat blog



Assalammualaikum..selamat petang..

Disebabkan tadi terbaca entry cik akak nao mei cik akak ada tulis tadi malas nak blogwalking kalau internet lembab,putus putus dan sebagainya..dan salah satu sebab jugak kalau blog yang dikunjungi takde nuffnang..wuuu..blog aku takde..jadi aku dengan gigihnya telah mencari cara cara untuk meletakkan nuffnang tu kat blog aku..huhu...dekat dekat 2 jam aku buat..wuuu..amat gigih.

Dan hasilnya..jeng jeng...


Dengan tertempelnya nuffnang kat situ..tetiba aku rasa bangga sebab berjaya letak nuffnang tu..hahaha(gelak2 bangga)

Jadi kepada cik akak..nanti singgah singgah blog saya..sudi sudila klik kat nuffnang tu eh..

P/s: kengkawan yang lain pun sudi sudi eh..hehehe...



23 comments:

Nurfaezah Abdullah said...

usaha gigih membuahkan hasil :D

Nao Mei said...

hahahaha...lepas nie...boleh tolong klik rezeki nuff tu.,.hahaha

adrianna syaz said...

Haha..betui2 faezah...:D

adrianna syaz said...

Hehe...ha..jgn lupa akak..klik2 tau..:D

Adhie Sunan Saifuddin said...

saya tolong masuk tabung nuffnang tu...(^_^) tinggal jejak kat sini

Yana Libra said...

dah klik..hehe~ :)

Remy hazza said...

remy dtg nak klik ler nie...... all the best...... ada rezeki...insyaAllah...dapatlah hasilnya nanti

Farhain Azmi said...

yong pun gigih letak..tp hasil ciput sgt.br 50sen.. nnt kta main klik2 ek. sya klik nuff yong. yong klik nuff sya..hehe.

Mizz Aiza said...

sikit-sikit lama-lama jadi bukit.. akak nak klik juga, tapi iklan tak muncul sekarang ni..

siti alfakhishah aman said...

klik-klik.. done

Cik Puan Rara said...

Yeay dh ada nuffy.leh cr duet lebih pas ni.

adrianna syaz said...

Tima kasih bebyk adhie :D

adrianna syaz said...

Tima kasih tuk yana jgk..sbb sdi klik2..:D

adrianna syaz said...

Cari duit kawen eh puan rara?hehe :D

adrianna syaz said...

Hehe..baik yong..lama menyepi Ni..yong sibuk ke?

adrianna syaz said...

Tq siti :D

adrianna syaz said...

Hehe..betui tu akak..kumpul byk2 eh..wat wit kawen :D

adrianna syaz said...

Remy kna Klik bebyk kali..heh heh...:D

hainom OKje said...

Boleh aje AS.... Tp mlm ni okje pakai hp leceh sikit.... Nanti nantilah yeh!

Deqla Manjew said...

mudah-mudahan bertambah income.. =)

Sya Mimie said...

done click2.. letak 3 penjuru yang dia suruh tu tau..cepat sikit duit bertambah..

Farhain Azmi said...

sibuk siapkan thesis.. stress sgt2 ni. tak smpat nak update blog. byk bnda nak citer kat blog. huhu.smpat blogwalking je.tu pn skjap2..

Sheila Salim said...

Assalamualaikum, bestnya dah ada nuffnang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...