Tuesday, 2 July 2013

Nak lukis2 jugak..

Assalammualaikum..selamat petang..

Baru hilang2 mamai..semalam tido lewat sebab balik dari ipoh naik bas sampai melaka pukul 12 lebih..huhu..bas tu sejuk bangat..pastu aku nak tido pun tak boleh..arini lenguh2 badan aku.huhu..




Jadi sebab aku rasa agak malas harini..,berenti buat kuih dulu..jadi aku melukis..hehe.melepaskan tensen..walaupun lukisan aku tak cantik..wuuuuu...


Sungguh keras sekali hasilnya..wuu

Aku boleh tiru2 gambar je..kalau nak guna imaginasi aku,dah tentu takkan berjaya..sebab imaginasi aku ni terhad je..hahaha..nanti baru aku nk kaler lukisan ni.aku nak makan kuih tart dulu..nyum2..






28 comments:

Siti Rohaida Yusof said...

pandainya dia melukis..orang melaka yerk...

adrianna syaz said...

Sya org ipoh kak..tapi menetap dan mncari rezki di melaka..merantau la kiranya ni...he..
Besa2 je melukis kak :D

Farhain Azmi said...

kira pndai lukis la tu.. kalau yong jadi org lidi terus.. haha

adrianna syaz said...

Haha..yong,lukis org lidi tu pun kira satu seni tau.hehehe :D

Azian Elias said...

assalam.. dah follow here..


tangan i lagi keras bila bab lukis2 ni.. craft tu mmg boleh lahh.. not melukis.. hancus. jadi org lidi je lah.

adrianna syaz said...

Tima kasih kak folo sini balik.org lidi pun org lidi la kak..craft akak memang cantik..hehe :D

aTieYusof Family said...

wah...kreatif lah lukisan..
TQ follow akak.. dah follow sni jg..#42:)

adrianna syaz said...

Hehe..tima kasih kak atie :D

dear xila said...

tiru pun kira pandai la...hehe awk kena khayal baru boleh lukis...yes u can do it!! cayok! hehe

adrianna syaz said...

Oo..cmtu eh xila..ti try wat la..kena berimaginasi lebih sikit la ni eh..baik...sya cayok2 ok..:D

^^eKaTiKaH^^ said...

wah, ada bakat melukis. kreatif ^_^

adrianna syaz said...

Trima kasih singgah ke sini eka tikah..sikit2 tu boleh la melukis eka..hehe :D

Bro Framestone said...

Dah lama xmenulis...

Seni dah xde dekat tangan nie dah...risau terkoyak kertas tue nanti,

www.broframestone.com

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Wah terror melukis yer.. Cantik! ;p

adrianna syaz said...

Trima kasih sudi singgah bro framestone.hehe..takpe..nnti kita bg kertas tu tebal2 eh :D

adrianna syaz said...

Trima kasih singgah mrs.bolehla sikit2 untuk ilangkan tensen..hehe :D

Kesuma Angsana said...

hehehe ini dah terbaik lah !

Fiza Rahman said...

Cantiklah. Tangan seni ☺☺

adrianna syaz said...

Hehe..tima kasih KA..kembng lubang idung kejap..huhu

adrianna syaz said...

Tima kasih fiza..blehla sikit2 :D

Mimie Najib said...

pndainya dia melukis...menjadi.. =)

Nao Mei said...

adik memang ada bakat tau....kalau cik akak alamat semua ke laut kot...hinggakan dah tak jumpa darat lagi agaknya..hahaha

Remy hazza said...

tetap berbakat....comel2 lukisan tu./...

adrianna syaz said...

Hehe..sikit2 blehla mimie :D

adrianna syaz said...

Amboi..sampai gtu cik akak eh?hahaha :D

adrianna syaz said...

Tima kasih remy :D

Deqla Manjew said...

pndai buat biskut .. pndai jugak melukis.. byk bakat ni.. ;)

plain83 said...

kawaii~ hehe join la deviantart.com :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...