Friday, 15 November 2013

Kuntum Bunga Zinnia



Assalammualaikum..selamat petang..


Salam jumaat.kat sini agak mendung.jadi aku pun duk menguap je la keja nya.huhu..baru lepas tengok cerita beastly...jatuh cinta lagi..hehe..takde buat apa pun harini sebab butter aku abes.baru ingat nak buat roti tadi..huhu.kepada kawan2 yang nak tengok bunga zinnia aku. aku letak  gambar bunga zinnia yg semalam aku pos masih lagi kudup..arini dah berkembang


Berkembang walaupun belum sepenuhnya.senyum2 aku


Banyak lagi yang belum berkembang.kalau dah kembang semua nanti mesti lagi cantik ni..

Aku tak letak baja apa pun tapi daun dia memang sihat2 camtu.mungkin dapat baja dari kucing jiran aku kut..hehehe..






26 comments:

Nurfaezah Abdullah said...

suka flower planting yea? :)

amirul imran said...

cantik cantik

Kisah Si Dairy said...

suka tengok pokok bunga yang berkembang bunga bunganya

dilaella Ella said...

cantiknya bunga, saya dah lama tak tanam bunga.. :)

Pedasdanmanis said...

Sejuk mate memandang..

Azhafizah Md Nor said...

oh..warna pink..tergoda sudah dengan bunga ni :)

Puan Kutu said...

dekat 30taun idup baru ni tau bunga zinnia tu apa.hehe

S. Faezah said...

cantik..ala2 gerbera ek bunga dia

Puan Kutu said...

dekat 30taun idup baru ni tau bunga zinnia tu apa.hehe

Farah Waheda Wahid said...

wah memang sejuklah tangan awak, tanam bunga menjadi... nanti dah kembang post gambar tau...

Asha Lya said...

cantik cantik..t dah kembang semua lagi cantik

Cik Puan said...

Subahan Allah cantik nye..subr lagi tu....

Haryati Faizal said...

cantiknya bila bunga ni kembang

hainom OKje said...

Yelah Ad...daun dia nampak sangat cukup baja hehe...hijau pekat!

Fazleyatul Aini said...

nanti aku datang rumah ko petik. bagitau cepat rumah ko kat mana *ugut* hahaha

mrs MELL said...

cantik.. bunga zinnia ni dlm bahasa bukan saintifik apa? ke mmg nama kampung dia yg tu? hahaha

Deqla Manjew said...

cantiknye bunga.. kaler dia menarik..

ctfand said...

Haaa..kembangpun..hihi

nanakimie said...

wah,serba serbi boleh sis,hee..minat jugak bercucuk tanam ye:)

suka suka said...

Senyum la sehari ni ye !

Nastyna said...

Ker tuan umah u dah tolong bajakan.. hehehe memang cantik la kaler dia, lemak lemak manis gitu.

Khir Khalid said...

Wah.. terpesona melikat bunga tu kembang.. mmg cantik.. tahniah yana.. :)

wanariahamiza said...

Lawooo. Walaupun pertama kali tengok dan baru tahu namanya.

Muhammad Khairuddin Lim said...

cantik...

Sya Mimie said...

cantiknya bunga tu.. terus rasa nak tanam bunga kat umah..hehe

TukangKebun said...

Buka mata terkuyu bila pandang zinnia terang ni kan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...