Friday, 3 January 2014

Keje Keje Busy Busy



Assalammualaikum..selamat sejahtera..


Aku baru dapat bersantai santai ni...balik keje pun lambat..pegi keje awai..aku sangat sedih..huhu..dah la makan pun main hentam je sekarang,tido pun sama.spontan je jadi tu.bukan sesuka aku tunjuk perasaan ok..hehe.tadi sampai tempat keje rasa nak pitam je.sebab aku keluar tengok matahari kut.aku rasa dah rupa twillight dah ni..takleh nak tengok matahari ni.hoho..dah terbalik hari hari aku ni.memang bekmen forever


Tetiba rasa cam kat jepun je tengok bunga sakura lelampu kt tempat keje aku ni..huhu


Keje..aku dah bosan dengar kata kata yang sama je.haaa..simpan je la ayat2 korang tu kut.masuk telinga kanan kuar telinga kiri aku je.ayat manis macam gula batu tu memang aku tak layan kut.huhu.yang kawan kawan aku suruh aku cari calon calon secepat mungkin..mujurla..kalau le nak mencarinya tu macam cari sayur kat pasar bagusla..haha..aku suruh korang carikan,tak cari2 pun..hoho..pigida..


Kenapa aku suka lampu biru ni aku pun tak tau..tapi memang aku teruja tgk lampu ni,.ngee..

Dah la tadi mnager tempat keje pun aku tak kenal..siap aku tanya..selalu datang sini ke?sekali dia cakap i manager sini la..hoho..tersipu sipu malu aku tahu..nasib baik ensem okk..dan amat baik ati..ngeh..ngeh..


Muka tensen sebab kena balik lewat.abaikan jerawat aku itu..huhu

Okla..aku nak tido..gila betul..bila malam2 aku balik keje,mesti aku nak bla..bla..bla..pepanjang..apa intipatinya pun aku tak tau..aku nak sambung bw..bloglist pun belum susun..wuuu...sori kengkawan aku semua eh..hehe.memang aku teramat sibuk..nanti aku bw blog kengkawan eh..





32 comments:

Affy Afiqah said...

lewatnya balik keje????

ika lak tak tidur kena jaga kucing hukhuk..nantok T_T

Affy Afiqah said...

selamat malam yana :)

norhidana miswan said...

dugaan sungguh yek.... pg awal2 pg matahari lum kuar, balik lak time matahari dh msk di ganti bulan... jgn jd burung antu sudah dik...

ni ujung minggu berehat2 lah ek

Muhammad Khairuddin Lim said...

doa yang terbaik untuk awak

Akeyla Azmi said...

Hi kak add, hihihi. Amboi.
Edward Cullen lah ni huhuhu.
Batman forever? :p
Adoii hihihi.
Kesian kak add, lewat sungguh balik haih. Sbr je lah ye huhu.
Gelapnyaa :p

Nurzakiah Hanum said...

Moning
singgah pagi

Ija Rased said...

jaga kesihatan. tido tu penting walaupun 15 minit. pastikan tido yg berkualiti. miunum banyak air

dayangredzuan said...

kecik hati manager...hahahha

mysha said...

Cantek tuan empunya blog nih hikhikhik...

Rai Ourkizuna said...

comelnya rupa tuan blog..jangan stress stress okay..

sabo je la manager pun tak kenal..hahaha

Asmar Arafad said...

beginilah kehidupan kita kan, terik matahari tak sempat pun menjamah kulit...

paridah said...

salam pagi jumaat..jalani hidup dgn happy always..

Kesuma Angsana said...

Maaf lama x jenguk. Singgah ari ni & nk ucap terima kasih mendoakan kesihatan saya yer!

Isabel Diaz said...

Bab kerja memang mentensenkan. Heheh.

Ezy Loy said...

keje dan stress mcm isi ngn kuku.. ekeke

siti alfakhishah aman said...

eh muka syaz mcm artis korea la.. mata tu mata tu..

Fazleyatul Aini said...

tolong kenalkan aku dengan manager tu. hihi

Cik Puan said...

takpe...takpe...nanti hujung bulan mesti senyom2 tengok wallet..hahhaa

Khai♥Rin : anies said...

xpe penat yg penting rezeki halal

Kathy R'bain said...

1st time tgk sis..cantik nyer..jerawat xnmpak jadinya..terlindung keayuan..

Cik Itah@RRP said...

jangan stress stress ye :) banyakkan rehat..

tenku butang said...

macam chinese la muka Adrianna .. erk... nama panjang sangat.. nak panggil apa ni yea? heeee.. yana bole?

hi3.. nak tergelak baca ayat manager tu.. hi3.. camne leh taktau org tu manager kat situ?

TelingaBulat said...

nape tb rase mcm shilaa amjaah ni..nk sign awk ;p

Ren Oh. said...

muke Yana macam kpop. hoho! jgn stress2. kite stress asyik jdik bekmen. dah terbalik dh hidup.

Nurul said...

Lama x sampai sini... 1st time tengok Yana... ala2 korean gitu... :)

Hafiza AizZawa said...

chillex je syaz..fiza pun hari nie br sempat nk bw.. mmg habis fiza wat komen pukal.. hehe

asha hana said...

hana pown bz. baru dapat singgah sini. hehe

Azhafizah Md Nor said...

layankan je waktu macam ni.nanti mesti rindu waktu kerja waktu busy..sabar ye :)

Khir Khalid said...

Relax je Syaz.. dugaan ada di mama2 & pada setiap masa.. senyum je & jngn tension2 ye.. senyum buat Syaz.. :) :) :) :) :) :D semoga ceria! :D

Mime MF said...

busy & kerja memang xleh dipisahkan..huhu..

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

semoga urusan adik berjalan lancar..

Deqla Manjew said...

rasa teruja sikit bila tgk pic syaz.. bkn slalu dpt tgk..hihi.. cantik orgnya.. oh yer.. deqla nk bgtau deqla dah dpt hadiah dari syaz tu.. tp sorry tau belom berkesmptn nk update entrinya.. tp nanti pasti deqla update yer. terima kasih byk. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...