Monday, 5 May 2014

Membeli Oven Untuk Hilangkan Stress.He..He..



Assalammualaikum..selamat sejahtera..


Ngantuk2..tapi aku dah berjaya memakan sepotong kek carrot dah tadi..dengan muka mamainya.haha..memang perangai kan?haha..patut la takdak sapa nak ni.hehe.aku sibuk sikit 2,3 ari lepas..kesana sini..huhu.kelmarin aku pegi beli oven kat kedai yang tengah buat promosi.aku pun tak tau betul murah ke tak harga dia.


Besaq dari oven yang aku pakai sekarang.boleh masak ayam tergolek2 dan mengolek.hehe


Jenama pensonic ja.hehe.aku siap peluk2 kotak ni pas beli ok..gembira bangat.haha.beli oven pun gembira?hoho..

Harga promosi dia rm290.harga asal rm320.tak tau kut ada yang harga dia lagi murah ka tak..aku main sapu ja..semangat baking la katakan.hehe.lagi satu macam yang aku penah2 dengaq..orang selalu cakap membeli belah tu kan salah satu cara untuk menghilangkan tekanan dan tensen jugak..hehe..ha..abes la duit aku macam ni.haha.

Jadi kengkawan apa lagi..mai order kek kat aku ni..oven dah beli besaq ni.hehe






17 comments:

Mia Kassim said...

Salam isnin.....lepas ni boleh lah membaking sakan.....hehe

msredcheesecake said...

retail therapy... ye ke bule hilangkan stress? hhee

Nurzakiah Hanum said...

good moning
singgah pagi isnin

aTieYusof Family said...

wahh..lagi rancak lah nti aktiviti baking...hihi dah ada oven baru ni...:)

norhidana miswan said...

wahhhhh bestnyer siap boleh golek2 lg... akak nyer pun besar gitu gk tp tak boleh pusing2... tp tak pyh kuar duit sbb kwn2 bagi masa kawin dulu hehehe...

Rai Ourkizuna said...

ayam golek please~~

Asha Lya said...

kalau la lya dekat dgn syazz..dah hari2 order kek hihi

Aqilah Azmi said...

wah wah wahhhhh ayam hhihihi
nak gakkkkkk golek golek hahahahah

HeNRieTTa JoSe said...

Wah...lpas nie lgi mcm mcm la pojek baking....xsabar nk tgk hasilnye...

Ps...xpe bli brg keperluankan...rietta sndiri suka sopping utk kamera...

Fiza Rahman said...

Makin kencang lah projek bakar kek lpas ni ☺

ecah khalili said...

oven sama ngan sy..xtao harga brape sbb dapat hadiah harijadi.. =)

husna zahidi said...

peeweet ada oven baru lah.. hehehe.. lepas nih melaram sakan lah dengan oven baru ye kak..bolehlah buat banyak kek..:)

Kesuma Angsana said...

wah seronoklah... mkn kencanglah akctiviti memasak yer... lagu blog ni ni KA suka sgt hehehe

Affy Afiqah said...

tunggu laa ika order nanti..jangan tak terlarat pulak nak buat ye ihiks :P

Azhafizah Md Nor said...

confirm hari hari nak guna ni je :) hehehe

Hafiza AizZawa said...

lps nie terliur je la tgk gambar2 kek...

Nurul said...

Lagi syok le membaking... oven besar sikit... ^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...