Monday, 26 May 2014

Cupcake Hydrageas Swiss Meringue Buttercream



Assalammualaikum..selamat sejahtera..


Untuk entry yang lepas,aku ada buat vanilla cupcake..dan untuk entry ni..deko yang aku buat untuk cupcake tu..aku tak reti nak mngarang ayat la..haha..maaf2..hehe.tengok gambaq..


ya..ini dia..cupcake dengan bunga hydrageas sebagai inspirasinya..hehe..aku tak tau apa nama dalam melayunya...hehe..


Zoom dekat sikit.aku tk pandai sangat nak buat lawa2..kena berlatih banyak2 lagi ni.



Aku suka tengok cupcake ni..hehe..kembang idung kejap..sebab berjaya jugak rasanya buat bunga ni..selalu aku tengok ja cupcake bunga ni..sambil mata kelip kelip.hehe

Kepada kengkawan yang singgah mengomen,nanti aku bw pelan2 eh..in shaa Allah..oo..cupcake ni pelan2 aku angkut sebijik2 masuk bilik..hehe.nyum2..










25 comments:

Farah Waheda Wahid said...

eh cantiklah dear... boleh buat deco untuk hantaran ni... meletops...macam bunga carnation...

Bbwana adienia said...

cantik deko bunga tu yana..kaler pun sweet..^_^

timm bill said...

cantiknya..rajin sungguh la..nak resipi2!

paridah said...

sedap n cantik pandai rianna.

Kakzakie said...

Aduhai cantik dan menggoda betullah dik. Kakak terpikat sungguh. Kombinasi warna pun manis sangat!

Fazleyatul Aini said...

cantik weyh !
sayang nak makan

Sally Samsaiman said...

mana kek sally!

HeNRieTTa JoSe said...

Cantiknye....looks yummy to me...

Khai♥Rin : anies said...

cantik

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

yummy.. menyelerakan.. nak sikit boleh.. cantiklah.....

nurbijen said...

huwaa... comel nyer... Nak makan pun sayang... Tak sanggup pun yer..

eita said...

waaaaaaa....comel nyer......cute sangat

suka suka said...

Wow cantiknya... bunga ni kembang 3 bulan atau bunga siti zulaikha..

nadia rashid said...

Wow comel-comel...menjadi dah ni

Lieya Von Jay said...

sya! nak nak nak ...

Puan Kutu said...

mmg comel2 jadnya..cantik bunga tu..pandai syaz buat..

Puan Kutu said...

mmg comel2 jadnya..cantik bunga tu..pandai syaz buat..

Khir Khalid said...

Wow... cantik & menceriakan.. mmg menarik.. :)

Nurul said...

Wawawa... cantik2... menjadi dah tu... :)

aTieYusof Family said...

wahhh...cantik nya sis..mcm bunga plak... colour pun cantik..

Sis Vee said...

ko memang kreatif dik ... nice !

Mime MF said...

ok comel teruk!! nak sebijik!! :D

Aqilah Azmi said...

kak add :(

husna zahidi said...

kenapa deconya cantik sgt!! :O

Azhafizah Md Nor said...

wahh cantiknya bunga camni..terbaiklah syaz..tangan magik ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...