Friday, 23 May 2014

Kek Coklat Dengan Bunga Rose Gumpaste



Assalammualaikum..selamat sejahtera..


Salam jumaat buat semua..lewat kuaq entry harini..huhu..sangat sibuk..bw pun belum ni.sempat baca tajuk post kengkawan ja..hehe..nanti2 baru bw eh..sambungan entry lepas.bunga rose gumpaste tu.ni la gambaq kek nya..aku hentam jugak dekonya.adoii..


Kek yang dah dideko simple ja.letak2 ja bunga rose tu..huhu



Kek pandan bentuk love.hehe



Kek oren gebu2



Pemandangan atas kek..dah macam ambik lkj ja..hehe

Kek ni tempahan dari judy,kawan lama aku,repeat oder dari dia yang memang suka makan kek oren.hehe.aku tak sempat nak keraskan topping coklat tu sebab dia tepon nak cepat.huhu..kelam kabut aku.lega sebab berjaya jugak siapkan kek dia.huhu..kepada judy..len kali oder lagi kek kat aku..regular castemer nanti dapat diskaun.hehe :D












14 comments:

Khir Khalid said...

Wahh.. mmg menarik & menyelerakan.. emel sikit Syaz.. :D

husna zahidi said...

meveles!! geram tengok coklat cair tu..:)

Sis Vee said...

sis buat kek baru sekali jer dapat gebuz camtu ... huhuhuu

anajingga said...

topping meleleh yg menggoda syaz...nice job dear..

Bbwana adienia said...

salam yana..

cantik kejadian kek coklat dengan hiasan bunga gumpaste di atasnya..

Mime MF said...

nampak cute la kek love tu..hehe yummy2:D

Tihara said...

cantik deco bunag ros tu syaz :)

Hafiza AizZawa said...

nak makan kek coklat... nk sikit syaz...

Fazleyatul Aini said...

semakin kencang bisnes ko ye
semoga semakin maju =)

eita said...

bunga rose tu buat guna apa?..comel dan sedap je..nak makan pun sayang

HeNRieTTa JoSe said...

Yummy....lapar tgk choc cair tu....terbayang cair dmlut...yummy....

asha hana said...

sedapnya. huhu

Amanina Mads said...

sedapnyaaa... terliur pulak malam2 ni tgk kek2 sya buat. hehee

Azhafizah Md Nor said...

sedapnya kek coklat tu haihh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...