Monday, 12 May 2014

Kek-Kek Semalam



Assalammualaikum..selamat sejahtera..


Kat sini mendung ja..jadi memang buat aku rasa mengantuk sesangat..wowo..Tambah aku makan ubat selsema lagi tadi.ni ku buh gambaq2 kek yang aku buat semalam..aku rasa aku ken belajar lagi deko2 kek ni.aku nak kek2 aku nampak lelawa..hehe..


Blueberry cheeecakes yang kawan aku ita tempah..satu tuk mak dia satu tuk mak mentua dia..bagus.baik bangat ni.hehe


Kek coklat keju yang ramai peminat ditempah kawan dari sekita sini jugak tuk mak dia.aku letak cherry.deko pelik..huhu


Kek oren yang ditempah kawan aku ju untuk harijadi dia.syok sangat dia dengan kek oren


Kek pandan kat atas kek oren tu.dan salut dengan coklat..gambar dah siap takde..x sempat nak amik.sebab aku nak cepat hanta kek ni.huhu


Kek pandan keju untuk kami..mak aku dah bagi setengah kat jiran.kenyng jiran aku makan kek cenggini..hehe..

Memang bersemangat aku masak kek2 ni.aku duk dapuq ja ni..ha.bila kek siap,aku sengih2.haha..perangai kan?ni klau sesapa tanya aku boyfriend ada ka?sapa?aku cakap kek.hehe..i luv u kek..ngeh2..









24 comments:

timm_bill said...

tempting tgk kek tu aih..sedapnya..

::NureeN:: said...

sedap nya
lama2 nanti sure bertambah cantik deconyerr kan
janji sedap dh ok bg nureen hehee

Afasz said...

dh kira cantik la tu deco kek. dr sy tk pandai langsung

byk gile wat kek..

follow sini...
jemput singgah blog sy - http://afasz.blogspot.com

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Salam ukhuwah Yana,

Terliur akak tengok sume kek2 tu Yana.. cantik sudah Yana men deco tu.. kalau bagi kat .. hancur bab deco ni eheh :)

Akak follow #592 jemputlah ke blog kecik akak ye :)

Nurzakiah Hanum said...

WOW BESTNYA

PakcikLie PCL said...

owh dah pandai deko2 kek eh...lawa2 lah tu..

Fazleyatul Aini said...

boleh bukak bakery dah ni

norhidana miswan said...

aduh terliur nengok semua kek ko dik... kalu lah dekat mmg akak oder kt ko sebijik dua...

kalu dh minat tu kan, apa pun jadi

Farhain Azmi said...

sedapnya tgk kek2 ni

Azhafizah Md Nor said...

seronoknya jadi jiran syaz dapat merasa memacam kek kalau syaz buat..banyak order ye..alhamdulillah moga biz terus maju..menarik semua kek syaz buat :) of course sedap!

husna zahidi said...

meriahnyaa dengan kek.. husna tak berapa minat kek..lelagi kek yg ada krim.. bg husna yg biasa je..hehehe..

Sobri Yaacob said...

sedapnya.punya topping cantik..untung jiran keyang makan :)

Anne Nurain said...

omnomnom..
berangan tengah makan kek yg sya buat.. haha.. anne tag liebster award, nnt jawab tau? hihi

Sis Vee said...

untung jiran tuh dpt kek cheese pandan ... waaa ... nak juga .

PakcikLie PCL said...

PCL tag kamu Adriana Syaz ..okay !
http://www.nazlee.com/2014/05/libster-award-dari-akif-imtiyaz.html

plain83 said...

slurrrppp, awat duk jauh sgt ha yana... hehehe ;p

ewanthology said...

boleh bukak kedai kek mcm secret recipe :-)

Khir Khalid said...

Wahhh... lama juga rasanya tak singgah tengok kek2 kat sini ye.. salam ceria berblogging Syaz.. :)

Vanessa Ricky said...

Nampak lawa. Dan sedap. Kekeke.. Chaiyok!!

Hafiza AizZawa said...

Semua kek nampak comel sgt.. kalau dah minat mst menjadi punye...

Norhasniza Khalid said...

waahh.. sedapnya terliur mama tengok ni..

Bbwana adienia said...

assalam yana..

banyak tempahan..syukur la..moga maju terus dalam bisnes ni ya..

memmet lenggeng said...

Semoga maju jaya Sya...Dah dapat kekasih sebenar ye!!!

Cik Itah@RRP said...

salam. semuanya nampak sedap!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...