Sunday 5 October 2014

Salam Aidiladha



assalammualaikum..selamat sejahtera..

salam aidiladha tuk semua eh..lambat aku update entry baru.huhu..aku sangat sibuk.maaf kepada kengkawan yang sudi komen kat enrty aku yang lepas..ada tak sempat lagi nak bw semua blog kengkawan..huhu..nanti  aku bw pelan pelan eh..terharu ada jugak kengkawan yang sudi lagi mai kat blog aku.hehe..tima kasih eh.. ; D

untuk entry ni aku letak gambaq cupcake yang aku buat untuk customer.cupcake dengan deko buttercream..aku tak berapa pandai nak deko deko.aku cuba cuba ja..hehe..nasib baik customer ok ja..


cupcake perisa nanas dengan pandan


aku guna 4 warna ja.pusing2 buat bunga rose.hehe..rode ka?


ni cupcake coklat,vanilla,strawberry dengan pandan


guna 4 warna jugak..pusing2 lagi.hehe..

terima kasih la kat customer yang sudi beli kek kat aku dan repeat order lagi..kut diaorang ada terbaca blog aku ni.hehe..nanti aku belajaq lagi yang deko lelawa eh..

ok aku nak bw blog kengkawan..lama tak jenjalan baca ceta kengkawan..hehe..



21 comments:

nohas said...

Selamat Hari Raya Aidil Adha..

buttercream..I like..

Sweet red cherry said...

salam aidiladha dear..

hee..comel cupcake..maju terus biz ke depan..nanti boleh bukak kedai..^_^

cEro said...

Selamat hari raya...

Dengar buttercream je trus rasa nak pegi cari dekat luar...tp luar hujan plak...huhu

Mardiah Diana said...

Salam singgah sini dik Yana...Salam Aidiladha dari akak untuk Yana sekeluarga...


Semoga bisnis dik Yana bertambah maju dan terus maju...

plain83 said...

Salam Aidiladha yana~ ;3

Raya haji kali ni musim hujan... air sudah mula naik huhuu, risau banjir :'(

ezy.fia said...

wahhh sedapnya cupcake! comel!!


salam aidiladha!
=)

norhidana said...

cantik2nyer... akak suke yg ada 4 perisa tuh... colorful betul

Unknown said...

salam aidil adha sya.. :D

HeNRieTTa JoSe said...

cantiknye...suka deco yg atas tu...looks so yummy to me...

J.Syazwana said...

hai kak. salam aidil adha jugak. sy pon lama tak blogwalking. tapi haritu macam ada sekali nak masuk blog akak tapi mcm private. huhuhu.

Unknown said...

meriah cupkek nye..
comel2 plak tuh.

Salam AidilAdha jugak dari sis buat Syaz..:)

Yana Yani said...

comelnya cupcake tu
buat rasa lapar pula =)

Fazleyatul Aini said...

semakin berkembang maju bisnes ko
tahniah2
aku pon asek tgk kat moment wechat je. telan ailio haha

memmetlenggeng said...

Selamat Hari Raya Korban Yana..Lama sungguh tak nampa..All the best

Khir Khalid said...

Wah bestnya.. menyelerakan. Salam Aidiladha.. :) :)

Nastyna said...

sayangggg!!!! windu tau... lama tak cuci mata with ur gojes sweets. selamat hari raya.

Nurul said...

Cute lah cupcake tu, Yana...
Selamat hari raya haji...
Lama x menyinggah sini... :)

Sally Samsaiman said...

mana kek sally!!! hahahah :P

Mummy MM said...

Selamat hari raya sis. Menyelerakan betul cupcake sis nie.

Unknown said...

4 warna je pun dah mcm2 deko ada ... dah mcm tgn majik jer ...

DILA ELLA said...

lama tak singgah sini, wah cupcake comel2 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...