Sunday, 22 February 2015

Entri Fefeeling..



Assalammualaikum..selamat sejahtera,,

Lama jugak aku buat entri fefeeling kan?huhu..aku bukak2 ceta2 lama dulu..memang beza tulisan aku dulu dengan sekarang..dulu panjang berjela..skrg ada la ciput..hoho..idea takdak okk..



Yep..dulu memang aku rasa aku sangat berperasaan.tu tulis panjang2 pun boleh..huhu.pasai @AA..Aku dah lama move on.aku memang dah lama buang dia jauh jauh dari hati aku..walaupun nama dia dan apa yang dia buat tak mungkin aku lupa.aku harap dia tak buat kat perempuan lain macam mana dia buat kat aku..dia cari yang sempurna..aku harap dia dapatla bertemu dengan yang sempurna 100%.aku ni biasa2 ja..nak ckp sempurna tu memang jauh sangat..haha..



Memang sejak cerita aku dengan dia dulu..aku banyak sangat berpikir..memula rasa macam nak putus asa denagn semua2 tapi aku kuatkan semangat aku untuk terus kedepan tanpa dia..dan aku rasa sekarang sikit sebanyak aku boleh berdikari..boleh terus tanpa dia..kat hati aku..tahniah untuk diri aku sendiri..hehe..



Pesanan untuk kengkawan yang ada kut putus2 cinta..banyak2 bertabah eh..jangan putus asa..dan jangan terlalu mengenang orang yang dah tak peduli pasal kita..kita pun buat ja macam tu jugak..banyak lagi pilihan kat depan mata..kita cuma kena bukak hati kita untuk terima ja,,mesti akan jumpak yang lagi bagus dari dia..in shaa Allah.. :)


Buh gambaq satu..hehe..saja ja aku posing cenggini..haha..marah cameraman aku ok..asyik posing ja..takpa..nanti aku bagi upah brownies dekat dia..hehe..

P/s:sori entry fefeeling..haha..ini blog campuq2 macam pasemboq..haha..




5 comments:

Puan Kutu said...

Org cantik senang je dpt pengganti.buat apa dikenang pada yg tak sudi.wah!

suka suka said...

Yess.. move on...

asha hana said...

Kan bagus. Hana sekuat syaz. Setahun blum cukup lama kan? Entry baru syaz. Hana mention nama syaz. Terima kasih masih ingat pd hana even entry dah lama tidak menari nari mencari pembaca setia. :')

CikSiti said...

Life goes on..Hanya Allah yg memberi rasa bahagia pd kita:))

nohas said...

In shaa Allah, akan bertemu insan yg lebih baik daripada dia..yg boleh menerima kelebihan dan kekurangan kita, saling melengkapi..

time heals everything..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...