Tuesday, 24 February 2015

Kek Durian Ajaib



Assalammualaikum..selamat sejahtera..

Aku tak sempat nk update blog bape hari ni..huhu..sebab sibuk keje..balik,lagi sambung buat keje..memang bersemangat ni,,,hoho..ni gambaq kek aku buat aritu untuk castemer yang duduk sekampung ja..untuk tunang dia..inila dia..jeng..jeng..haha




Kek durian ajaib.,hehe..berperisa coklat ok...^_^


Buttercream yang nak dibubuh kaler pastikan dibuat seari atau beberapa hari sebelum buh warna ya kengkawan..hehe.,kalau tak warna dia tak mau naik..buh la berapa banyak pun..warna tetap malap.huhu..karang memalam sikit aku try2 bw blog kengkawan eh.. :)


14 comments:

paridah said...

cantiknya kek durian yana berkenan nengoknya.mesti sedap ni

plain83 said...

waaah, kalau kek durian ajaib camni, i can eat... kalau durian bebetul atau crepe durian sekali pun, i dunwant coz nnt sakit tekak... hihihi ;3

Lynn Munir said...

Cantiknya. Nampak macam durian betul.

Ija Rased said...

menarik dan tertarik la

Rapunzel Cikilolo said...

makin lama makin cool semua kek-kek ko buat.

keep up girl.

Ezy Loy said...

comelnye kek duyan!
berperisa coklat lagi..
ihiks

Angah said...

kreatifnye...

norhidana miswan said...

cantik nyer... kalu kek durian tuh topping dia rasa durian msti lg syok dik oi

siti alfakhishah aman said...

ni yang tak makan doyan pon bole jatuh cinta tengok deco.. hehe

eita said...

comel nyer...sebiji macam durian...

eita said...

comel nyer...sebiji macam durian...

Bbwana adienia said...

serius wana terpegun tengok kek durian tu..memang cantik sangat..

pstt..macamana yana piping duri tu ek?

Ansal Ternak Agrofarm said...

menariknyaaaaa!!!

Kathy R'bain said...

Kreatif..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...